  • 11. Data: 2006-04-19 20:08:14
    Temat: Re: Nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności i egzekucja komornika na cudze nazwisko.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "okimen" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lkqc42tj0nsardmv3bhf33ltkd62me79gr@4ax.com...
    > Może by tak sprecyzować: tytułem wykonawczym w przedmiotowej sprawie
    > jest w sprawie wyrok czy nakaz ? Bo w każdym przypadku środki
    > odwoławcze są inne. Jeśli jest błąd w nazwisku a pomimo tego komornik
    > podejmuje czynności to jest to niewątpliwe uchybienie komornika, który
    > powinień postepowanie w sprawie zawiesić.

    Oj, wygląda to tak, że komornik mając wyrok na nazwisko Jaroszynka,
    wykonał egzekucje osobie o nazwisku Jaroszyńska. Siostra złożyła skargę do
    sądu, ale okazuje się, że jak zwykle prawo jest dla maluczkich i sąd, który
    powinien rozpatrzyć skargę w terminie 7 dni, rozpatrza ją w około 3
    miesiące.

  • 12. Data: 2006-04-19 20:10:39
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "okimen" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może by tak sprecyzować: tytułem wykonawczym w przedmiotowej sprawie
    > jest w sprawie wyrok czy nakaz ?

    Niby jak inne? Skarga jest na czynności komornika, natomiast
    prostowaniem wyroku/nakazu to niech się komornik zajmuje. Na razie stan jest
    taki, że tak długo jak na wyroku/nakazie figuruje inne nazwisko, tak długo
    moja siostra nie jest stroną w tej sprawie.