  • 11. Data: 2003-03-20 00:19:35
    Temat: Re: Najprawdopodobniej korupcja w prokuraturze - co robić ?
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Natalia" <n...@i...pl> pisze w
    news:b5a17v$4eo$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Znasz jakieś konkretne kontakty? Boję się, że tzw. list do redakcji
    > zostanie po prostu zlekceważony.

    to sproboj sie z kims umowic, ja Ci nie jestem w stanie ulatwic dostepu do
    konkretnych osob

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 12. Data: 2003-03-20 21:34:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Oczywiście to zrobimy. Jednak wiele wskazuje na fakt, że prokuratura
    | nie będzie zainteresowana naszymi argumentami, tak, jak nie była do
    | tej pory.

    Możesz się zdziwić. Oby. ;-{))

    | Wniosek o upadłość został zgłoszony, ale potem wycofany i obecnie
    | toczy się postępowanie układowe (tylko formalnie, ponieważ spółka
    | proponuje takie warunki, na które żaden wierzyciel się nie godzi).
    | Niestety sąd nie jest zainteresowany dojściem stron do porozumienia,
    | więc sprawa jest bezkarnie przeciągana przez spółkę. Oczywiście
    | ogłoszenie upadłości nastąpiło już po sprzedaży wszystkiego, co
    | mogłoby zostać sprzedane w celu zaspokojenia wierzycieli.

    No to za późno. Powinna być ogłoszona w chwili, gdy wysokość zobowiązań
    przekroczyła wartość majątku. Późniejsze ogłoszenie skutkuje
    odpowiedzialnością karną dla członków zarządu. Nie wiem, jak było w Twoim
    przypadku, ale z mojego doświadczenia wynika, że z reguły przy upadłości "na
    pysk" taki zarzut bywa trafny.

    | Obawiam się, że nie ma już mienia, które można by zabezpieczyć.

    Nie chodzi o mienie spółki, tylko mienie sprawców, czyli członków zarządu.
    Może coś się znajdzie jednak.

  • 13. Data: 2003-09-12 13:07:13
    Od: "Dziennikarka" <m...@w...pl>

    Cześć.

    Jestem dziennikarką, współpracującą z telewizją i bardzo chętnie zajęłabym się
    Twoim tematem nieuczciwego developera. Wpadłam na Twój list dopiero teraz -
    przypadkowo, i wiem, że minęło już pół roku, ale mam nadzieję, że to jeszcze
    aktualne.
    Nie mogłam wysłać do Ciebie maila na podany adres, może masz coś z pocztą.

    Pozdrawiam i proszę o kontakt pod któryś z adresów:
    s...@g...pl s...@i...pl m...@o...pl

  • 14. Data: 2003-09-12 18:05:19
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziennikarka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Nie mogłam wysłać do Ciebie maila na podany adres, może masz coś z pocztą.

    A Ty pewnie z głową.

    Adam