  • 1. Data: 2020-02-28 02:01:54
    Temat: Najciekawsze komentarze dotyczące Polski
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,257
    39230,senat-przyjal-uchwale-ws-dewastacji-polskiego-
    wymiaru-sprawiedliwosci.html#s=BoxOpImg2

    Z wielu ważnych innych ciekawe są te komentarze:
    Janiger - chłoptaś Macierewicza, 20 lat, doradca szefa kontrwywiadu
    wojskowego, fucha w MON
    Kurski - w ciągu kilku lat przewalił 4 mld zł, na show Zenka Martyniuka
    i nienawistną szczujnię
    Kościński - minister finansów, wykształcenie średnie
    Szydło - 27:1, dowody w sprawie wypadku samochodowego uległy zniszczeniu
    w prokuraturze
    Zalewska - 3 mln zł zajumane z PCK i przeznaczone na kampanię wyborczą,
    reformatorka oświaty, europarlamentarzystka
    Kamiński - wyratowany od pierdla przez PAD, afera wynoszenia pieniędzy z
    CBA i podsłuchu Kwaśniewskich
    Banaś - kontakty ze światem przestępczym, właściciel burdelu z pokojami
    na godziny
    Wszyscy pląsają w Radiu Maryja u Rydzyka.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-02-28 04:29:35
    Temat: Re: Najciekawsze komentarze dotyczące Polski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2020 02:01:54 +0100, Animka napisał(a):
> [...]
    >
    > Z wielu ważnych innych ciekawe są te komentarze:
    > Janiger - chłoptaś Macierewicza, 20 lat, doradca szefa kontrwywiadu

    Macierewicz jakos lubi mlodych chlopcow :-)

    > Kurski - w ciągu kilku lat przewalił 4 mld zł, na show Zenka Martyniuka
    > i nienawistną szczujnię

    Na szujnie, bo show to TV i wczesniej robila, a Zenka suweren
    najwyrazniej lubi.

    > Kamiński - wyratowany od pierdla przez PAD,

    No ale prawde mowiac - czy powinien byc skazany ?

    > afera wynoszenia pieniędzy z CBA

    Ale przeciez nie za to skazany byl

    >i podsłuchu Kwaśniewskich

    Ale czemu afera ?

    J.

  • 3. Data: 2020-02-28 06:54:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2020 o 02:01, Animka pisze:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,257
    39230,senat-przyjal-uchwale-ws-dewastacji-polskiego-
    wymiaru-sprawiedliwosci.html#s=BoxOpImg2

    Zapomniałaś, że gazety ujawniają że zoiobrokurator generalny i minister
    niesprawiedliwości jest mężem dziewczyny mafiozów;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-02-28 21:30:35
    Od: s...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,257
    39230,senat-przyjal-uchwale-ws-dewastacji-polskiego-
    wymiaru-sprawiedliwosci.html#s=BoxOpImg2

    "ż" niepokoje animki z 5 minutowa pamięcią.

  • 5. Data: 2020-02-28 21:48:48
    Od: z <...@...pl>

    Masz okres?

  • 6. Data: 2020-02-28 22:58:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-28 o 04:29, J.F. pisze:
    39230,senat-przyjal-uchwale-ws-dewastacji-polskiego-
    wymiaru-sprawiedliwosci.html#s=BoxOpImg2

    > Macierewicz jakos lubi mlodych chlopcow :-)

    Żona cicho siedzi i przymyka oczy chyba.

    > Na szujnie, bo show to TV i wczesniej robila, a Zenka suweren
    > najwyrazniej lubi.

    Lubię Zenka. ale on już mi bokiem wychodzi-przez te ciągłe reklamy w
    telewizji i na film nie pójdę.
    Są dwaj lepsi piosenkarze (zapomniałam nazwę ich zespołów). Jeden śpiewa
    coś tam Maleńka..., a drugi Żono moja. Może kogos jeszcze pominęłam.

    > No ale prawde mowiac - czy powinien byc skazany ?

    > Ale przeciez nie za to skazany byl

    Ja tam nic nie wiem, Nic nie widziałam przecież.

    > Ale czemu afera ?

    Tak ktoś napisał. Nie zmieniłam treści.

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-02-28 23:00:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-28 o 06:54, Shrek pisze:
    39230,senat-przyjal-uchwale-ws-dewastacji-polskiego-
    wymiaru-sprawiedliwosci.html#s=BoxOpImg2

    > Zapomniałaś, że gazety ujawniają że zoiobrokurator generalny i minister
    > niesprawiedliwości jest mężem dziewczyny mafiozów;)

    Tego nie wiemy. Może ten przestępca chciał się trochę wybielić.

    --
    animka