  • 1. Data: 2020-02-27 10:00:56
    Temat: Ile kosztuje czlowiek (z koscia za kilogram)?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wg sądu w radomsku(dlaczego prasa nie publikuje otwarcie nazwisk sędziów wydających
    wyroki??????) człowiek jest wart około 800
    zł/kg.
    To drogo, ze 20x drożej od cielaka:
    www.rp.pl/Sadownictwo/200229442-Mysliwy-zastrzelil-c
    zlowieka-Rok-wiezienia-w-zawieszeniu.html

  • 2. Data: 2020-02-27 13:24:05
    Temat: Re: Ile kosztuje czlowiek (z koscia za kilogram)?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-27 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > To drogo, ze 20x drożej od cielaka:
    > www.rp.pl/Sadownictwo/200229442-Mysliwy-zastrzelil-c
    zlowieka-Rok-wiezienia-w-zawieszeniu.html

    Bezczelny jesteś i popierdolony.
    Jak możesz przeliczać odszkodowanie przyznane przez Sąd na ciężar ofiary?
    Brak słów.

  • 3. Data: 2020-02-27 15:23:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 15:24, t-1 pisze:
    zlowieka-Rok-wiezienia-w-zawieszeniu.html

    > Bezczelny jesteś i popierdolony.
    > Jak możesz przeliczać odszkodowanie przyznane przez Sąd na ciężar ofiary?
    > Brak słów.

    A jak byś Ty przeliczał?
    Według wzrostu?

    --
    Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2020-02-27 16:29:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wg sądu w radomsku(dlaczego prasa nie publikuje otwarcie nazwisk sędziów
    > wydających wyroki??????)

    w krajach anglosaskich sędziowie nosili do niedawna peruki, aby ich nie
    rozpoznano na ulicy, to w Bolanda teraz sędziowie celebryci brylują w
    merdiach i politykują:)

  • 5. Data: 2020-02-27 16:30:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-27 o 15:23, Wiesiaczek pisze:

    > A jak byś Ty przeliczał?
    > Według wzrostu?

    Zapytaj się nie mnie a rodzinę ofiary czy chcą rozliczeń brata na wagę
    czy według wzrostu.

  • 6. Data: 2020-02-27 16:32:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może za każdy rok życia?
    Wychodzi niecałe 3 złote dziennie.

    -----

  • 7. Data: 2020-02-27 19:20:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 13:24, t-1 pisze:

    > Bezczelny jesteś i popierdolony.
    > Jak możesz przeliczać odszkodowanie przyznane przez Sąd na ciężar ofiary?
    > Brak słów.

    Nic cię w dupę nie ugryzło? Takie małe, włochate i ironia się wabi?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-02-27 19:51:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >To drogo, ze 20x drożej od cielaka:
    >www.rp.pl/Sadownictwo/200229442-Mysliwy-zastrzelil-
    czlowieka-Rok-wiezienia-w-zawieszeniu.html

    I ze 100 razy drozej od swini.

    ale co co chodzi - za drogo za kg, za tanio za kg ?
    Bo chyba tanio sie wykpil ... moze wiecej nie ma, moze mial dodatkowe
    ubezpieczenie, bo tak ogolnie ... tanio jakos, ale moze za emeryta
    tyle sie nalezy w Radomsku.

    Ale ... 12 tys kosztow sadowych ... czy nie za drogo, jak za
    wydawaloby sie prosta sprawe ?

    J.

  • 9. Data: 2020-02-28 00:13:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 19:51, J.F. pisze:
    > ale co co chodzi - za drogo za kg, za tanio za kg ?

    wiadomo o co chodzi, piesi nie są chronieni w Bolanda, w przeciwieństwie
    do cyklistów, którzy maja nadzwyczajne prawa:)

  • 10. Data: 2020-02-28 02:02:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-02-27, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    > To drogo, ze 20x drożej od cielaka:
    > www.rp.pl/Sadownictwo/200229442-Mysliwy-zastrzelil-c
    zlowieka-Rok-wiezienia-w-zawieszeniu.html

    Rozważania bez sensu. Przecież nie dostał zdobyczy.

    --
    Marcin