  • 1. Data: 2020-02-25 23:42:34
    Temat: autokar turystyczny prywatnie i Uber
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Zapewne nie ma przeszkód aby posiadać autokar turystyczny prywatnie. Czy
    wtedy obowiązują te wszystkie przepisy o czasie pracy kierowców, wypoczynku
    i inne tego typu ?
    jeśli wiezie się takim autokarem osoby z rodziny, spokrewnione, znajomych
    sąsiadów to .

    a jeśli posiadacz autokaru pasażerów pozyskuje za pomocą aplikacji Uber lub
    innej podobnej platformy ?

    --
    Karol M.
    2020.02.25 23:42:25

  • 2. Data: 2020-02-26 06:12:08
    Temat: Re: autokar turystyczny prywatnie i Uber
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-25 o 23:42, Karol pisze:

    > Zapewne nie ma przeszkód aby posiadać autokar turystyczny prywatnie. Czy
    > wtedy obowiązują te wszystkie przepisy o czasie pracy kierowców, wypoczynku
    > i inne tego typu ?

    I kursie na przewóz osób. Obowiązują.

    > jeśli wiezie się takim autokarem osoby z rodziny, spokrewnione, znajomych
    > sąsiadów to .

    Bez znaczenia.

    > a jeśli posiadacz autokaru pasażerów pozyskuje za pomocą aplikacji Uber lub
    > innej podobnej platformy ?

    To jeszcze powinien mieć działalność gospodarczą.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-26 12:45:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > To jeszcze powinien mieć działalność gospodarczą.

    Czy każdy kierowca Ubera ma lub mieć powinien?

  • 4. Data: 2020-02-26 13:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I kursie na przewóz osób. Obowiązują.

    >Bez znaczenia.

    Jestes pewien ?
    Pewne obowiazki wynikaja z rodzaju pojazdu.

    Inne chyba z przewozu osob czy swiadczenia uslug transportowych.
    Jak jedziesz sam, to nie swiadczysz.
    Jak jedziesz z rodzina, to tez chyba nie.

    Tak czy inaczej - zaczac trzeba od tego, ze na autobus potrzeba PJ kat
    D.

    J.

  • 5. Data: 2020-02-26 13:10:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    RadoslawF <r...@g...com> wrote:
    >Czy każdy kierowca Ubera ma lub mieć powinien?

    Powinien, bo przeciez prowadzi dzialalnosc.

    No chyba, ze prowadzi kto inny, a kierowca tylko na etacie.

    W dodatku rozne kraje maja dodatkowe wymagania na taksowki, a uber to
    jakby taksowka.

    https://www.uber.com/pl/pl/drive/requirements/

    J.

  • 6. Data: 2020-02-26 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Czy każdy kierowca Ubera ma lub mieć powinien?

    Tylko ten który swoja działalnoscia wypełnia znamiona prowadzenia dg.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 7. Data: 2020-02-26 16:08:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-26 o 13:07, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - zaczac trzeba od tego, ze na autobus potrzeba PJ kat D.

    Myślisz że nawet tego nie wie?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-02-26 17:15:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.02.2020 o 13:07, J.F. pisze:
    > Tak czy inaczej - zaczac trzeba od tego, ze na autobus potrzeba PJ kat D.
    >
    > J.

    dlatego lepszy busik, i tu wystarczy kat.B:)

  • 9. Data: 2020-02-26 17:47:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >dlatego lepszy busik, i tu wystarczy kat.B:)

    Pod warunkiem, ze zarejestrowany na 9 osob (z kierowca)

    Bo jak na 10 - to juz autobus

    Cos mi chodzi po glowie, ze byla kolejna granica - 19 osob, powyzej
    ktorej wymogi rosly, ale to moglo byc dawno..

    P.S. ciut informacji - ale raczej do sprawdzenia
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrobus

    J.

  • 10. Data: 2020-02-26 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Powinien, bo przeciez prowadzi dzialalnosc.

    A skad wiesz ze prowadzi działalnosc gospodarcza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire