  • 11. Data: 2006-01-26 17:00:41
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "Neo[EZN]" <_...@h...com.pl>

    news:draum8$684$3@inews.gazeta.pl...
    > Są tylko za piracki.
    > Za nielegalny mogą co najwyzej wytoczyc im w sadzie sprawy cywilne.
    >
    > Ja mysle, ze Twoj szef ma instalki oprogramowania tylko niezgodnie z
    > prawem ponagrywal jeden program na wielu komputerach.

    Tak właśnie było w 80% przypadków :(( Oprócz tego były na dyskach instalki
    kilku dosyć "poważnych" programów oraz ściągnięte triale z crackami... i z
    tym może być problem :-/

  • 12. Data: 2006-01-26 17:03:17
    Od: "Neo[EZN]" <_...@h...com.pl>

    > Może źle zrozumiałem post NEO, ale widziałem tam jakies grozby o ciosie
    > poniżej pasa. Także pani sama wiedziała jak zakwalifikowac swoj czyn.

    Tak, słyszałem o groźbach, sam zostałem nawet zbluzgany na smsie po tym jak
    odmówiłem skopiowania tej dziewczynie projektów, których zapomniała
    przegrać. Oprócz kilku brzydkich słów otrzymałem groźbę że tego pożałuję...

  • 13. Data: 2006-01-26 17:04:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek [###a...@e...net.###] napisał:

> [...]
    ciosie
    > poniżej pasa. Także pani sama wiedziała jak zakwalifikowac swoj

    Oświadczyła, ze na nich doniesie. Dała im nawet szansę. nie
    skorzystali.

  • 14. Data: 2006-01-26 17:17:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Oświadczyła, ze na nich doniesie. Dała im nawet szansę. nie
    > skorzystali.

    Nie. Straszyla ich, ze da im cios ponizej pasa. Nie dawala im zadnej
    szansy. Klasyczny szantaz - nie doniose jak zaplacicie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 15. Data: 2006-01-26 17:19:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Neo[EZN] napisał:
    > Tak właśnie było w 80% przypadków :((
    > Oprócz tego były na dyskach instalki kilku dosyć "poważnych"
    > programów oraz ściągnięte triale z crackami... i z
    > tym może być problem :-/

    Z czym? Przeciez nie sa to programy uzyskane za pomoca czynu
    zabronionego ani od pirata.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 16. Data: 2006-01-26 18:12:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:drave9$eqd$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Oświadczyła, ze na nich doniesie. Dała im nawet szansę. nie
    > skorzystali.
    W poście Neo znajdujemy informację (nie wiadomo na ile wiarygodną), że
    zapowiadała im cios poniżej pasa. Mogła mieć na myśli cios buzdyganem albo
    innym tępym narzędziem.

    Jotte

  • 17. Data: 2006-01-26 18:20:55
    Od: "Neo[EZN]" <_...@h...com.pl>

    > Z czym? Przeciez nie sa to programy uzyskane za pomoca czynu zabronionego
    > ani od pirata.

    No tak - źle się wyraziłem - to oprogramowanie nie jest nielegalne tylko
    pirackie :-(

  • 18. Data: 2006-01-26 18:21:30
    Od: "Neo[EZN]" <_...@h...com.pl>

    (acha... i masz pozdrowienia od Bartka T. ze szkoły średniej, no chyba że
    już u nich Ci pisałem)

  • 19. Data: 2006-01-26 18:55:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Neo[EZN] napisał:
    > No tak - źle się wyraziłem - to oprogramowanie nie jest nielegalne tylko
    > pirackie :-(

    Tzn. ? Nabyte zostało od pirata?

    >(acha... i masz pozdrowienia od Bartka T. ze szkoły średniej, no chyba
    > że już u nich Ci pisałem)

    Jeszcze nie. Przekaż mu i moje oraz informację, że jesli zmienił telefon
    i chcialby, zebym uaktalnil dane to poproszę o kontakt 663 368 022 :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 20. Data: 2006-01-26 20:27:15
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    > Z czym? Przeciez nie sa to programy uzyskane za pomoca czynu zabronionego
    > ani od pirata.

    Czy uważasz, że programy komercyjne bez licencji możesz posiadać legalnie, a
    te ze stadionu i to nielegalne?
    Jest jeszcze internet, kolega przyniesie płytkę i "pożyczysz" sobie coś.

    Ja czytam twoje posty Arek to mam wrażenie, że akceptujesz piractwo.
    Krytykujesz byłą pracownicę, że w przypływie złości doniosła na firmę - jej
    prawo. Ja bym skrytykował szefostwo firmy. Nie rozumiem jak w dzisiejszych
    czasach można prowadzić poważną firmę na pirackim oprogramowaniu.

    Do Neo:
    To czy przyjdzie policja zależy od nich. Szef może powiedzieć na swoja
    obronę, że to pracownicy powgrywali pirackie oprogramowanie. Nic to mu nie
    da bo to on za wszystko odpowiada, ale lepiej przejrzyj co masz w domu.
    Osobiście znam przypadek z mojego miasta, w którym policja przetrzepała
    również pracowników w kilkuosobowej firmie (nie masz się co bać jak
    pracujesz w fabryce). W tej firmie było ok. (bo mieli cynk - przypadkowy - i
    pracownicy wyczyścili co trzeba), ale u szefa i u jednego pracownika w
    domach coś znaleźli.