  • 101. Data: 2006-02-02 14:32:30
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Joanna napisał:
    > to co ani nośnika, ani licencji nie musi być? ani nawet dowodu zakupu??:>>

    straszne prawda?

    Nie nie musi być.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 102. Data: 2006-02-02 16:37:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dziś świat wstrzymał oddech bo *witek* wypowiedział te słowa:

    > No to teraz się zacznie.

    Szarlataneria była jest i będzie, normalka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 103. Data: 2006-02-03 21:54:15
    Od: "Joanna_" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > straszne prawda?

    pytanie za 100punktów- to skąd będą wiedzieć jaką mam wersje licencji, co
    jeśli wykupie na 5 stanowisk a będę korzystał na 15-stu?

    a może inaczej:gdzie jest napisane że nie jest potrzebny dowód zakupu i
    licencja?

  • 104. Data: 2006-02-04 13:33:11
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Joanna napisał(a):

    > to co ani nośnika, ani licencji nie musi być? ani nawet dowodu zakupu??:>>

    A skąd go wziąć jak znalazłem na śmietniku ? Jest zakaz znajdywania
    Windowsa XP na śmietniku? Znalazłem i jest już mój.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 105. Data: 2006-02-04 15:14:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Joanna_ <janna3445 napisał:
    > pytanie za 100punktów- to skąd będą wiedzieć jaką mam wersje licencji, co
    > jeśli wykupie na 5 stanowisk a będę korzystał na 15-stu?

    Jeżeli mówisz teraz o MOLP to strasznie mieszasz i ciągle zapominasz, że
    to M$ bredzi o sprzedawaniu licencji podczas gdy sprzedaje egzemplarze
    utworów.
    Inne, normalne firmy, nie oszukują tak ludzi. I póki co rozmawialiśmy o
    sytuacji posiadania egzemplarza/kopii utworu , a nie o nabywaniu
    licencji pozwalających na własnoręczne kopowianie programów.

    > a może inaczej:gdzie jest napisane że nie jest potrzebny dowód zakupu i
    > licencja?

    A gdzie jest napisane, że jest potrzebna?
    Jedynie przeniesienie autorskich praw majątkowych wymaga pisemnej formy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 106. Data: 2006-02-04 15:18:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Joanna_ <janna3445 napisał:

    > pytanie za 100punktów- to skąd będą wiedzieć jaką mam wersje licencji, co
    > jeśli wykupie na 5 stanowisk a będę korzystał na 15-stu?

    Jeżeli mówisz teraz o MOLP to strasznie teraz pomieszałaś.
    No i ciągle zapominasz, że to M$ bredzi o sprzedawaniu licencji podczas
    gdy sprzedaje egzemplarze utworów.
    Inne, normalne firmy, nie oszukują tak ludzi. I póki co rozmawialiśmy o
    sytuacji posiadania egzemplarza/kopii utworu , a nie o nabywaniu
    licencji pozwalających na własnoręczne kopiowanie programów.

  • 107. Data: 2006-02-04 17:11:57
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

> [...]
    > sytuacji posiadania egzemplarza/kopii utworu , a nie o nabywaniu licencji
    > pozwalających na własnoręczne kopiowanie programów.

    nie koniecznie mówie o kopiowaniu, 1 egzemplarz programu jest na serwerze a
    w licencji jest napisane ile stacji roboczych może w tym momencie z niego
    korzystać

  • 108. Data: 2006-02-04 17:15:52
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > A skąd go wziąć jak znalazłem na śmietniku ? Jest zakaz znajdywania
    > Windowsa XP na śmietniku? Znalazłem i jest już mój.

    jako zwykły domowy użytkownik, nikogo to nie będzie interesować, ale zdaje
    się że na firmę już nie będzie to takie łatwe...

  • 109. Data: 2006-02-04 17:57:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Joanna <janna3445 napisał:
    > nie koniecznie mówie o kopiowaniu, 1 egzemplarz programu jest na
    > serwerze a w licencji jest napisane ile stacji roboczych może w tym
    > momencie z niego korzystać

    A se mogą pisać, że nawet trzeba zmówić trzy zdrowaśki.
    I tyle samo to będzie warte.

    pozdrawiam
    Arek

    --