  • 11. Data: 2005-01-07 08:39:28
    Temat: Re: Nagrywanie procesu sšdowego
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 17:50:51 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > By uściślić. Łańcuch ma być na szyi i być z orłem. Bo z przeciwnej strony
    > tego stołu czasem siedzą goście z łańcuchami, ale te łańcuchy najczęściej
    > łączą kończyny.

    te im się zdejmuje. Chyba, ze są "N", ale wtedy zwykle siedzxą w klatce
    albo w akwarium

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 12. Data: 2005-01-07 18:04:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ile masz lat?

    23, reszty dowiesz sie w lipcu/sierpniu (zalezy ile bedzie trzeba czekac)

    P.

  • 13. Data: 2005-01-07 20:00:55
    Temat: Re: Nagrywanie procesu sądowego
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Przemek R. wrote:

    > 23, reszty dowiesz sie w lipcu/sierpniu (zalezy ile bedzie trzeba
    > czekac)

    Przestan juz reagowac na teksty trolusia lesia. Po prostu zignoruj debilka.
    On istnieje tylko w reakcjach ludzi, sam z siebie jest zerem.
    Pozywajac do sadu tylko umocnisz jego istnienie.
    Olewajac cieplym moczem, uwolnisz usenet od niego
    najszybciej/najskuteczniej.

    pzdr

    Marek

  • 14. Data: 2005-01-08 09:43:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Przestan juz reagowac na teksty trolusia lesia.

    Tym bardziel przygłupie, że downa rokickiego mam w kibelku (o czym został
    dwukrotnie uprzedzony).
    Ale jak widać, nie może sobie z tym poradzić:) i szczeka na pustyni tak jak
    przewidziałem.
    Uwolnij nas od swojej osoby marku, nic tu ciekawego nie wniesiesz.

  • 15. Data: 2005-01-08 09:46:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Pozywajac do sadu tylko umocnisz jego istnienie.
    > Olewajac cieplym moczem, uwolnisz usenet od niego

    jezeli chodzi o obraze, robie to dla czystej satysfakcji, natomiast drugi
    wniosek
    "faszyzm" to u moze sporo nabrudzic.
    Tak czy inaczej juz na jego posty odpisywac nie bede, wiec smiecenia na
    grupie nie bedzie.

    pozdrawiam
    p.