  • 1. Data: 2005-01-05 22:03:15
    Temat: WAZNE!!! POMOCY!!!
    Od: "Sekcio" <s...@w...pl>

    przed chwila wrcoilem z miejsca smierci mojego wujka:( 40lat mial chlop,
    lezal w wielkiej kaluzy krwi, ktora prawdopodobnie wyplynela mu z ust przed
    smiercia, pogotowie tylko stwierdzilo zgon.

    i teraz mam problem, otoz wspomniany wujek nie mial ubezpieczenia, nie
    placic ani skladek ZUS, ani KRUS, a nawet podatku za swoje wlasnosci.
    i moje pytanie: CZY NAJBLIZSZA RODZINA (BRAT,SIOSTRA) KTORA ZAJMIE SIE
    POGRZEBEM DENATA MOZE UBIEGAC SIE O WYPLACENIE z zus-u PIENIEDZY NA
    POCHOWEKW TAKIEJ SYTUACJI???? - oczywisicie ten brat(siostra) jest normalnym
    platnikiem skladek-a nawet odbiorca swiadczenia z zusu
    bo chodzi o dosc grube jak dla mnie pieniadze

  • 2. Data: 2005-01-06 08:33:14
    Temat: Re: WAZNE!!! POMOCY!!!
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Sekcio wrote:

> [...]
    > normalnym platnikiem skladek-a nawet odbiorca swiadczenia z zusu
    > bo chodzi o dosc grube jak dla mnie pieniadze

    Ale jakies wlasnosci mial ?

    No to albo trzeba bedzie spadek przyjac z dobrodziejstwem inwentarza, albo
    odrzucic...

    A niby dlaczego ZUS zamoje ciezko zapracowane pieniadze mialby
    placic za pogrzeb waszego wujka to nie wiem..

    Jesli najblizsza rodzina jest ubezpieczona "od smierci brata",
    to moze wystapic do swego ubezpieczyciela.

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-06 09:40:47
    Od: "Krzysiek Kwiatek" <k...@g...pl>

    Sekcio <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > platnikiem skladek-a nawet odbiorca swiadczenia z zusu
    > bo chodzi o dosc grube jak dla mnie pieniadze

    Dokładnie nie wiem ale jest coś takiego jak pochówek na koszt Państwa, tak
    więc z tego tytułu można się ubiegać.

  • 4. Data: 2005-01-06 10:01:32
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Krzysiek Kwiatek wrote:

    > Dokładnie nie wiem ale jest coś takiego jak pochówek na koszt Państwa, tak
    > więc z tego tytułu można się ubiegać.
    >
    > Pozdrawiam

    Zwroc uwage, ze zmarly nieplacil podatku OD "Wlasnosci"...

    Czyli taki calkiem "goly" nie byl...

    Nie wiem dlaczego ja mialbym doplacac do pogrzebu czyjegos wujka,
    a rodzina mialaby spadek dostac..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-06 16:10:37
    Od: "Sekcio" <s...@w...pl>

    ma placic i zaplaci - wystarczy tylko oswiadczenie brata(siostry) ze byl
    przez nia utrzymywany, bo oficjalnie nie mial zadnych pieniedzy na zycie,
    mnie tez to dziwi i wg mnie jest nie fair, ale cuz czemu mam nie skorzystac
    z prawie 5000 zl skoro mam taka mozliwosc

  • 6. Data: 2005-01-06 16:12:02
    Od: "Sekcio" <s...@w...pl>

    chuj klade na te jego spadki - dom ruina, ziemia zadluzona we wszystkich
    mozliwych instytucjach