  • 1. Data: 2005-01-05 21:18:39
    Temat: ZEZWOLENIE NA POŚREDNICTWO W ZWROCIE pODATKÓW
    Od: "Renata Nawrocka" <n...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Czy do prowadzenia (jako dzialaln. gosp.) pośrednictwa w zwrocie podatków
    nadpłaconych za granicą potrzebne mi jest jakieś zezwolenie, koncesja, czy
    też mogę to prowadzić po prostu rozszerzając w ewidencji działaln. gosp. mój
    zakres działalności.
    Chodzi mi właściwie tylko o pisanie w tej sprawie do urzędów skrabowych i
    pracodawców za granicą i o składanie różnych dokumentów w imieniu i na
    zlecenie polskich klientów. Na to nie wymagane jest chyba dodatkowe
    zezwolenie.
    Ale gdybym chciała (jeśli to w ogóle możliwe, bo nie wgłębiałam się w
    temat), żeby zagranicze urzędy skarbowe wpłacały kwoty nadpłaconych podatków
    na moje konto jako pełnomocnika klienta polskiego (ich podatnika), i ja
    miałabym je potem przekazywać memu klientowi, to pewnie tu wymagane jest
    jakieś zezwolenie z Ministerstwa Finansów czy coś podobnego?
    Byłabym wdzięczna za wszelkie pomocne sugestie.
    Pozdrawiam
    Renata