  • 1. Data: 2005-01-05 21:49:17
    Temat: Proszę o pomoc najlepiej radcę prawnego
    Od: "Tomis" <t...@i...pl>

    Witam Serdecznie

    Mam pytanie odnośnie uposażenia dla żołnierzy zasadniczej służby wojskowej
    pełnionej nadterminowo.
    Chodzi o to że do czasu wprowadzenia nowej ustawy z z dnia 11 września 2003
    r.o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych moje uposażenie naliczane było
    według grupy 32 obecnie nie ma już tej grupy a najniższa obecnie jest to
    u -1 i wynosi 1400 zł. A uposażenie się nie zmieniło.
    Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu uposażenia dla st.szeregowego z dodatkiem
    funkcyjnym 95%.

    Pozdrawiam serdecznie