  • 11. Data: 2006-03-11 08:42:51
    Temat: Re: Nagrywanie lekcji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > Zachęcam Cię zatem do przeczytania ustawy o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych :-)

    a czego konretnie? Ja uwazam ze mam racje. Zamiast ogolnikowym haslem
    rzuc czymskonretnie (art)

    P.

  • 12. Data: 2006-03-12 00:22:12
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a czego konretnie? Ja uwazam ze mam racje. Zamiast ogolnikowym haslem
    > rzuc czymskonretnie (art)
    >
    > P.

    Wyjaśniałam już ten problem dokładnie, podając wszystkie istotne w tej
    kwestii artykuły (bo to nie jest tylko 1 artykuł ;-) przy okazji tematu
    z nagrywaniem wykładu. Ew. różnice na sytuację ucznia nie wpływają.
    Jeśli zatem nie chce Ci się przeczytać ustawy, to skorzystaj z archiwum
    grupy.

    Pozdrawiam,

    --
    Marta