  • 31. Data: 2009-04-23 16:06:52
    Temat: Re: Nagrywanie bez zgody nagrywanego
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 16:48:31 +0200, Arek napisał(a):

    > I choć nie jest to eleganckie a czasem nawet podłe to nie wiem czy
    > podlega pod sąd.

    W KC często pojawiają się "zasady współżycia społecznego" - sądzisz
    że wyroki przydziela automat który nie uwzględnia okoliczności i
    kontekstu społecznego? Artykuł 23 KC nie jest super precyzyjny
    i nigdy taki nie miał być właśnie po to by ograniczyć prawa jednych
    w stosunku do innych osób właśnie w sytuacjach "skoro mogę nagrywać
    szum morza to czemu nie paplanie sąsiadki".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2009-04-23 18:50:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Art 5 KC

    No i?

    Jak uwiodę cudzą żonę, to też będzie to wg. ciebie nielegalne? ;->

    > I co - można w każdym miejscu zainstalować monitoring?

    Każdym wystawionym na widok publiczny, żeby nie podpaść pod paragraf za
    podsłuchy/podglądy.