  • 11. Data: 2009-04-20 21:58:47
    Temat: Re: Nagrywanie bez zgody nagrywanego
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 20 Apr 2009 23:54:26 +0200, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    przepraszam grupe za ciagniecie watku - interlokutor chcial ustaw to
    dostal, a reszta dyskusji raczej powinna byc na pregierzu a nie tu.
    swoim zmeczeneim usprawiedliwiam tylko fakt, ze pewnie paru osobom
    wyjalem kogos z KF.

    EOT :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2009-04-20 22:25:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Cyb napisał:
    > nawet nie muszę tego mówić - wynika to z ustawy...

    Ustawa chroni UTWORY.
    A nie czyjeś wypowiedzi ani bazgroły, które nie są utworami.

    Mogę publikować nagrania rozmów jak mi się chce.
    I nawet nie raz już to robiłem.

    To wszystko w temacie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2009-04-20 23:31:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Arek pisze:
    > Ustawa chroni UTWORY.
    > A nie czyjeś wypowiedzi ani bazgroły, które nie są utworami.
    >
    > Mogę publikować nagrania rozmów jak mi się chce.
    > I nawet nie raz już to robiłem.
    >
    > To wszystko w temacie.

    A co z nagraniami z monitoringu?
    Czy bez zgody osoby uwiecznionej na filmie mogę opublikować na forum
    mieszkańców bloku film z monitoringu windy gdzie koleś rzyga?

  • 14. Data: 2009-04-20 23:34:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kamikazee napisał:
    > A co z nagraniami z monitoringu?
    > Czy bez zgody osoby uwiecznionej na filmie mogę opublikować na forum
    > mieszkańców bloku film z monitoringu windy gdzie koleś rzyga?

    Odradzałbym takie działania.

    pozdrawiam
    Arek

  • 15. Data: 2009-04-21 00:13:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.04.2009 Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał/a:
    > A co z nagraniami z monitoringu?
    > Czy bez zgody osoby uwiecznionej na filmie mogę opublikować na forum
    > mieszkańców bloku film z monitoringu windy gdzie koleś rzyga?

    Nie możesz. Chyba, że jest to znana osobistość rzygajaca w zwiazku ze
    swoją funkcją publiczna lub społeczną.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2009-04-21 07:13:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamikazee pisze:

    > A co z nagraniami z monitoringu?

    To samo.

    > Czy bez zgody osoby uwiecznionej na filmie mogę opublikować na forum
    > mieszkańców bloku film z monitoringu windy gdzie koleś rzyga?

    Musiałbyś zamaskować jego "dobra osobiste"/"wizerunek" ;)

    Za to zapewne mógłbyś próbować złożyć do sądu grodzkiego wniosek o
    ukaranie (coś w KW o zanieczyszczaniu powinno być) i próbować powołać
    innych mieszkańców na świadków ;)

  • 17. Data: 2009-04-21 10:12:10
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    > mieszkańców bloku film z monitoringu windy gdzie koleś rzyga?

    Nie możesz. Chyba, że jest to znana osobistość rzygajaca w zwiazku ze

    A jak określić osobe powszechnie znaną ?
    Doda to rozumiem, ale czy pan Piotrek który jeździ codzinnie pijany na rowerze
    po całej mojej 50 tyś dzielnicy i znany jest przez wszystkich w okolicy to osoba
    powszechnie znana ? http://www.youtube.com/watch?v=dIKYWxRkp78
    http://www.youtube.com/watch?v=NCTy7PgEU9k

  • 18. Data: 2009-04-21 16:31:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 23:01:35 +0200, Arek napisał(a):

    > Bzdura, bzdura

    Nie można ani publikować, ani nagrywać bez wiedzy osoby z którą się
    rozmawia w celu wykorzystania tego nagrania, którego dana osoba mogła by
    sobie nie życzyć - tajemnica korespondencji i naruszenie dóbr osobistych,
    art 23 KC - jak uważasz że to bzdura to poproś kogoś dorosłego o
    wytłumaczenie.

    > Paragrafy konkretne poproszę.

    Orzeczenie SA w Warszawie 6.07.1999 r., sygnatura I ACa 380/99

    Henry

  • 19. Data: 2009-04-21 16:45:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Henry(k) napisał:
> [...]
    > sobie nie życzyć - tajemnica korespondencji i naruszenie dóbr osobistych,
    > art 23 KC - jak uważasz że to bzdura to poproś kogoś dorosłego o

    Bredzisz. Idź stąd, podszkol się - choćby czytając archiwum grupy - a
    potem możesz wrócić i przeprosić za wprowadzanie ludzi w błąd.

    > Orzeczenie SA w Warszawie 6.07.1999 r., sygnatura I ACa 380/99

    No i co orzeczenie?
    Zapodaj je to pogadamy o tym.

    Arek

  • 20. Data: 2009-04-21 16:55:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:45:40 +0200, Arek napisał(a):

    > Bredzisz. Idź stąd, podszkol się - choćby czytając archiwum grupy - a
    > potem możesz wrócić i przeprosić za wprowadzanie ludzi w błąd.

    A... archiwum grupy - no toś podał wiarygodne źródło :-)

    > No i co orzeczenie?
    > Zapodaj je to pogadamy o tym.

    Twoje google działają gorzej niż moje?

    I. Ochroną art. 23 k.c. objęte jest prawo do swobody wypowiedzi, wyboru
    rozmówcy i tajemnicy rozmowy.
    II. Gromadzenie materiału dowodowego w procesie i prezentowanie go przez
    strony nie powinno odbywać się z naruszeniem zasad współżycia społecznego.

    Henry