  • 1. Data: 2003-07-03 13:15:12
    Temat: Nagroda jubileuszowa & praca w gospodarstwie rolnym.
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    Mam takie pytanie do grupy. Czy okres pracy w gospodarstwie rolnym wlicza sie do
    okresu uprawniajacego do nagrody jubileuszowej ?
    Jesli mozna prosilbym o wskazanie stosownych aktow prawnych.
    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2003-07-03 18:16:19
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

> [...]
    sie do okresu uprawniajacego do nagrody jubileuszowej ?
    > Jesli mozna prosilbym o wskazanie stosownych aktow prawnych.

    Z tego co wiem nagroda jubileuszowa zalezy obecnie tylko i wylacznie od
    dobrodziejstwa zakladu pracy. Praca w gosp. rolnym.... raczej nie, chyba ze
    jest to np. Panstwowe Gospodarstwo Rolne (PRG).

    Przepisy moga byc w Regulaminie wynagradzania, Ukladzie zbiorowym..... lub
    innym wewnetrznym akcie prawnym.

    Pozdrawiam,
    Mariusz 'Wildcat' Zdeb
    http://www.staszow.com

  • 3. Data: 2003-07-04 10:35:04
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > dobrodziejstwa zakladu pracy. Praca w gosp. rolnym.... raczej nie, chyba ze
    > jest to np. Panstwowe Gospodarstwo Rolne (PRG).

    Konkretnie chodzi o "budżetówkę samorządową" - a jeszcze konkretniej o Miejską
    Bibliotekę Publiczną...