  • 11. Data: 2005-08-07 09:18:10
    Temat: Re: Na zarządzenie prokuratora zażalenie nie przys ługuje?
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie można już ktoś ci to powiedział, a ty swoje.

    no nie do końca

    > Nawet w prokuraturze
    > nie ma ręcznego sterowania z góry.

    Jak to nie ma, co Ty Johnson tv nie oglądasz, obradom komisji się nie
    przysłuchujesz ??? ;)

    > Jak ustawodawca uznał że nie
    > przysługuje środek odwoławczy od zarządzenia Prokuratora to nie
    > przysługuje.

    Całę szczęście, dopiero byłoby użerania się z zażaleniami.

  • 12. Data: 2005-08-07 09:31:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Nie można już ktoś ci to powiedział, a ty swoje.

    Dobra, dobra, już nie będę ;)

    > Nawet w prokuraturze nie ma ręcznego sterowania z góry.

    Oczywiście wierzysz w to co napisałeś...

    > Jak ustawodawca uznał że nie
    > przysługuje środek odwoławczy od zarządzenia Prokuratora to nie
    > przysługuje.

    Jasno i konkretnie. Dzięki.

    Alek

  • 13. Data: 2005-08-07 09:35:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Całę szczęście, dopiero byłoby użerania się z zażaleniami.

    Te wszystkie apelacje i kasacje to też zbędny ambaras. Ile można by
    zaoszczędzić likwidując SO, SA, SN itd...

  • 14. Data: 2005-08-07 12:23:39
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Alek napisał(a):

    > Te wszystkie apelacje i kasacje to też zbędny ambaras. Ile można by
    > zaoszczędzić likwidując SO, SA, SN itd...

    niepotrzebna ironia.

    trzeba umieć wyważyć między prawami oskarżonego i jego rodziny,

    a szybością procesu, dlatego nie wszystkie orzeczenia są zaskarżalne.

    Poza tym, tak za nic to nie ma tymczasowego aresztowania.
    Jednak trochę przesłanek jest do spełnienia.

    pozdr.

    ms

  • 15. Data: 2005-08-07 16:12:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Poza tym, tak za nic to nie ma tymczasowego aresztowania.
    > Jednak trochę przesłanek jest do spełnienia.

    Ale ja nie o zasadności aresztowania a o odmowie widzenia z dziećmi.
    Widzenie nie ma żadnego wpływu na przebieg i tempo śledztwa i procesu.

    W każdym razie dzięki za wyjaśnienia.

    Alek

  • 16. Data: 2005-08-07 17:19:44
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Alek napisał(a):

    > W każdym razie dzięki za wyjaśnienia.

    oj, to napisz skargę na tę prokurator.

    pozdr.

    ms

  • 17. Data: 2005-08-07 17:52:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > oj, to napisz skargę na tę prokurator.

    Jakże to? Najpierw wszyscy mnie tu przekonują, że zażalenie nie
    przysługuje a ty piszesz "napisz skargę". To jest jakaś droga odwoławcza
    czy nie ma? No chyba że miałeś na myśli takie wypłakanie się w mankiet
    przełożonych bez żadnego znaczenia prawnego.
    A czy w ogóle istnieje jakiś mechanizm nadzoru/kontroli pracy prokuratorów
    przez przełożonych? W sądach zdaje się są jacyś wizytatorzy a w
    prokuraturach? Może taka skarga miałaby jakiś tam wpływ na ocenę
    prokuratora i ew. dalszą karierę?

    Alek