  • 1. Data: 2003-06-23 18:32:47
    Temat: Na kogo umowa?
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Mysle o zakupie mieszkania.... czy umowe zakupu powinienem spisac na mnie i
    zone, czy wystarczy na jednego wspolmalzonka.... nie mamy rozdzielnosci
    majatkowej.

    Jakie moga wyniknac komplikacje z podjetej ktorejkolwiek decyzji?

    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2003-06-23 18:34:10
    Temat: Re: Na kogo umowa?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | majatkowej.
    |
    | Jakie moga wyniknac komplikacje z podjetej ktorejkolwiek decyzji?

    obojętne, o ile pieniądze pochodzą ze wspólnego dorobku małżeńskiego