  • 1. Data: 2003-06-23 17:17:39
    Temat: poreczenie kredytu
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam!
    Nie jestem pewien czy trafilem na dobra grupe, ale mam powazny problem i sam
    nie wiem kogo mam sie poradzic. Otoz poreczylem kumplowi rok temu pozyczke.
    Niestety zwolnili go z pracy i przestal po paru miesiacach ja splacac.
    Zadluzenie naroslo do kilku tysiecy zlotych. Jako poreczysiel otrzymywalem
    oczywiscie powiadomienia o tym, jednak za kazdym razem moj kolega zapewnial
    mnie o tym, ze niedlugo splaci cale zadluzenie. Oczywiscie do dzisiaj nie
    zrobil tego i teraz firma, ktora udzielila kredytu zerwala z nim umowe a mi
    grozi sadem jezeli nie splace dlugu. No i teraz nie wiem co zrobic.
    Zastanawialem sie nad firma windykacyjna, ktora wyciagnie kase od mojego
    bylego kolegi. Moze sam powinienem sie gdzies zadluzyc i splacac te
    naleznosci? A moze pozostaje mi tylko udac sie do prawnika... Prosze,
    poradzcie co mozna jeszcze zrobic.

    Pozdrawiam
    Kinser

  • 2. Data: 2003-06-23 20:19:35
    Temat: Re: poreczenie kredytu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Boję się, że nawet najlepszy prawnik tu nic nie pomoże. Musisz za niego to
    spłacić, bo windykacja będzie Cię nękać. Oczywiście, jak spłacisz, to masz
    roszczenie do byłego kolegi.