  • 1. Data: 2003-11-09 16:07:36
    Temat: Na co czekasz...
    Od: "ROPOiWzK" <r...@h...com>

    na linę!

    http://info.onet.pl/826113,11,item.html

  • 2. Data: 2003-11-09 17:09:40
    Temat: Re: Na co czekasz...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ROPOiWzK" <r...@h...com> napisał w
    wiadomości news:bolotn$atu$4@SunSITE.icm.edu.pl

    > na linę!
    >
    > http://info.onet.pl/826113,11,item.html

    Mógłbyś chociaż wyjaśnić mi (nam?) czemu ma
    służyć to co od jakiegoś czasu niezmordowanie
    wklejasz na grupę?
    Chciałbym Cię przy okazji poinformować iż
    Abuse Dialog'a bardzo szybko i bezwzględnie
    reaguje na wszelkie, poparte argumentami skargi.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol konserwuje wszystko, z wyjątkiem: tajemnic i honoru."

  • 3. Data: 2003-11-09 17:51:27
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Abuse Dialog'a bardzo szybko i bezwzględnie
    > reaguje na wszelkie, poparte argumentami skargi.

    Przyłączam się do ostrzeżenia. Albo przestrzegaj obowiązujących zasad albo
    spadaj stąd i to szybko. Coż za wyjątkowo niesympatyczny okaz...

    --
    Depi.