  • 1. Data: 2003-11-09 16:41:43
    Temat: pytanie do was
    Od: kaczor <b...@w...pl>

    czes
    jak w temacie mam nastepujace pytanie:

    zgodnie z ustawa z danie 7.02.1983 /Dz U Nr 6 poz 03 powinienem
    dostawac na emeryturze o 15% wiecej z racji ciezkiech warunkow
    pracy. poniewaz rozporzadzenie to zostalo wycofana "obiecano" iz
    zamiast tego bede mial wczesniej emeryture czyli w wieku 60 lat.
    poniewaz jestem teraz na recie wiec mam pytanie czy musze poddac sie
    badaniom lekarskim ?

    prosze ludzi w temacie o konkretne linki w tej sprawie

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-11-09 17:04:12
    Temat: Re: pytanie do was
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "kaczor" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamiast tego bede mial wczesniej emeryture czyli w wieku 60 lat.
    > poniewaz jestem teraz na recie wiec mam pytanie czy musze poddac sie

    Coś mi tu... :) , z tego co pamiętam to żadne tam 15%
    więcej tylko za 15 lat pracy w ciężkich warunkach przy
    obliczaniu stażu do emerytury okres ten liczy(ło?) się jako
    20 lat.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie