  • 11. Data: 2007-05-10 18:54:28
    Temat: Re: NIP
    Od: "@nn" <a...@g...pl>

    R2r napisał(a):

    > Wykonalne (oidp): skałdasz NIP-3, na kopii otrzymujesz potwierdzenie
    > złożenia w US. Taką kopię przedstawiasz do wglądu w szkole dziecka (czy
    > w UM jak mówisz), a gdy otrzyma ono juz NIP wtedy informujesz o tym. U
    > mnie to wystarczyło.

    To juz wiem, dostałam ten zielony świstek w 2 egzemplarzach i jutro idę
    z tym do US. Chodziło mi o wyrobienie dziecku DO.
    Ania
    --
    *****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
    ******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

  • 12. Data: 2007-05-10 22:28:12
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur" <s...@r...pbz> wrote in message

    > Nikt cię nie prosił o to. Po co w ogóle tego posta napisałeś?

    Bo napisałeś bzdury jeśli chodzi o uzyskiwanie numeru NIP.

  • 13. Data: 2007-05-11 07:57:22
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-05-10 20:54, @nn napisał(a):
    > [...] Chodziło mi o wyrobienie dziecku DO.
    Z własnego doświadczenia wiem, że nie ma takiej potrzeby. Moja córka od
    dwóch lat ma nadany NIP, a dowodu osobistego nie ma i nikt go nie
    wymagał również gdy w tym roku odbierała stypendium.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 14. Data: 2007-05-11 08:00:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-05-11 00:28, witek napisał(a):
    > Bo napisałeś bzdury jeśli chodzi o uzyskiwanie numeru NIP.

    Witku, bez urazy, ale bzdurę (o rzekomej potrzebie wyrobienia dowodu
    osobistego) to Ty napisałeś.
    A poza tym odnosisz się chyba do mojego postu a nie mojego imiennika, do
    którego podczepiłeś swój.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____