  • 1. Data: 2004-05-31 11:17:20
    Temat: Wynagrodzenie zasadnicze, premia
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Wita m
    prosze o wyjasnienia z litera obecnego prawa
    jak powinno sie wyplacac wynagordzenie pracownikowi
    zatrudnionemu na pelny etat?, czesto stosuje sie praktyki
    ze zasadnicze podstawowe jest nizsze niz ustawowe gdy dodatkowa
    premia przekracza ta wartosc, czy to jest wlasciwa interpretacja?
    czy zawsze powinno ono byc ustawowe jak nie to jakie
    sa wyjatkiod tej zasady?

    drugim problemem jest premia w wynagrodzeniu
    czy musi ona byc zdefiniowana w ramach pewnych procentow
    czy tez jest dowolnie przyznawana od swojego widzi mi sie?
    prosze o rzeczowe odp.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-31 13:07:53
    Temat: Re: Wynagrodzenie zasadnicze, premia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 May 2004, Krzys wrote:
    [...]
    >+ drugim problemem jest premia w wynagrodzeniu
    >+ czy musi ona byc zdefiniowana w ramach pewnych procentow
    >+ czy tez jest dowolnie przyznawana od swojego widzi mi sie?

    A to zależy czy jest regulaminowa (określona np. regulaminem
    wynagradzania) czy uznaniowa.
    Jak sama nazwa wskazuje...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-05-31 13:53:27
    Od: "Krzys" <U...@s...pl>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 31 May 2004, Krzys wrote:
    > A to zależy czy jest regulaminowa (określona np. regulaminem
    > wynagradzania) czy uznaniowa.
    > Jak sama nazwa wskazuje...

    odnosnie premi - uznaniowa
    jak wyglada sprawa z zasadniczym wynagrodzeniem?