    From: "Daniel" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIEWINNE OSKARŻENIE I WIEZIENI POMOCY cd
    Date: Tue, 1 Jun 2004 08:50:51 +0200

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c9h703$ps8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest sprawa dla adwokata. Tylko chodzi o to,
    > zeby adwokat umial podwazyc jej zeznania.

    > Co sie stalo z kamieniem, ktorym wybito szybe?
    > Jakie sa dowody na to, ze szybe wybito?
    > Jakie sa dowody na to ze wybito ja kamieniem?
    > Czy samochod, tuz po zgloszeniu kradziezy,
    > mial wybita szybe? Czy szyba byla cala wybita
    > czy zostaly odlamki?
    > Czy w samochodzie byly odlamki szkla (tuz po
    > zgloszeniu przestepstwa)?
    > Czy byly slady krwi w samochodzie? Obok samochodu?

> [...]
    z mordowni na przeciwk komisariatu - rozpoznali go ( właściciel i jego
    podstawieni koledzy z tej mordowni ) a resztę dopisała POLICJA ktora chleje
    w tym barze. Chłopak niewinny nie pamięta co robil wlasnie 10 lutego ( ja
    tez bym nie pamiętał ). Mowilem zeby poszedł do adwokata bo sam sie nie
    obroni. Właśnie chodzi o szczegóły dzieki nim sie można obronić.
    A ja wyciągam wnioski - chyba zaczne pisać pamiętnik !!!
    pozdrawiam