    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIEWINNE OSKARŻENIE I WIEZIENI POMOCY cd
    Date: Tue, 1 Jun 2004 08:15:45 +0200

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c9fi7i$8d0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > oki;
    > Dzieki WOJSAL, te uwagi zanotowałem juz kiedy ostatnio mi pomagałes;wydaje
    > mi se ze to juz dzialka adwokata; ale moze sie myle;

    To jest sprawa dla adwokata. Tylko chodzi o to,
    zeby adwokat umial podwazyc jej zeznania.

    > wiem ze na pewno było jasno (było kolo południa);
    > wybito jej szybe w samochodzie kamieniem,

    Co sie stalo z kamieniem, ktorym wybito szybe?
    Jakie sa dowody na to, ze szybe wybito?
    Jakie sa dowody na to ze wybito ja kamieniem?
    Czy samochod, tuz po zgloszeniu kradziezy,
    mial wybita szybe? Czy szyba byla cala wybita
    czy zostaly odlamki?
    Czy w samochodzie byly odlamki szkla (tuz po
    zgloszeniu przestepstwa)?
    Czy byly slady krwi w samochodzie? Obok samochodu?

    > obok było kilka samochodów ale nikt niewidział sprawców (było ich dwóch),

    Jak to mozliwe, ze byli swiadkowie i nikt nie zauwazyl
    dwoch sprawcow?
    W jaki sposob dwoch sprawcow w tym uczestniczylo?
    Jeden wybil szybe a drugi wzial pieniadze?
    jakiego wzrostu byla osoba, ktora zabrala torebke?
    (tu moznaby potem sprawdzic, jak osoba o Twoim wzroscie,
    jak szybko jest w stanie, przez wybita szybe (odlamki szkla!),
    wyjac torebke z samochodu i uciec tak, ze nikt
    jej nie widzial ze stoajacych obok swiadkow)

    > pieniądze miała na zaplacenie robotników (za robocizne<kobieta konczyła
    > budowac dom>)

    Jaki to byl dzien tygodnia?

    > Jedyną osoba która wiedziała o tych pieniadzach jest jej mąż;
    > Kiedy przeglądałem akta nieznalazłem żadnej deklaracji celnej na
    przewozone
    > pieniądze(a wiem ze musiała by być); chyba ze to malutka karteczka bez
    > wypisanej kwoty

    Czy pieniadze przewiozla przez granice?

    WOJSAL