  • 181. Data: 2023-06-14 21:42:21
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wyciąłeś z cytatu, więc poczytaj trochę wyżej w wątku.

    Co niby wyciąłem z cytatu jak zacytowałem cały twój post?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 182. Data: 2023-06-14 21:44:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Co to jest "prank"?

    Ojesssuuu...

    Policyjny specjalista od cyberbezpieczeństa :):)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 183. Data: 2023-06-18 13:24:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2023 o 18:53, J.F pisze:

    > Ale skąd wiesz, ze ten samochod to nieznakowany radiowóż i to jeszcze
    > policji?

    Politycy zapowiedzieli eskortę transportów i wprowadzili rozporządzenie
    to umożliwiające.
    https://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2023/751

    W osobowym aucie jadącym cały czas za ciężarówką z prędkością tej
    ciężarówki siedzi dwóch panów, przy zmianie "warty" na węźle witają się
    i żegnają włączeniem niebieskich kogutów.
    Początek maja.
    Autostrada Poznań-Świecko w kierunku Świecka.
    Po drodze zaobserwowałem trzy takie "składy", w tym jeden, który akurat
    zmieniał wartę.

    Czego jeszcze brakuje żeby połączyć kropki?

    No dobra... może to i były samochody służby celno-skarbowej, ale to też
    rodzaj policji, mają podobne uprawnienia i zadania, tylko inaczej się
    nazywa...
    Zresztą, wcale bym się nie zdziwił gdyby to były jednak samochody
    policyjne, np. w ramach współpracy, bo jak czytam, to na początku
    celno-skarbowe eskortowały w konwojach przez całą trasę, a to co
    opisałem, to były pojedyncze ciężarówki, więc możliwe, że praktyczniej
    było dać obstawę lokalnej policji ze "zmianą warty" np. na granicy
    województw.

    Jeżeli uważasz, że dla istoty sprawy najważniejsze jest to, czy to była
    policja, czy inne służby - to masz rację, faktycznie nie mam pewności,
    że to była policja.
    Ale też nie mam, że nie była.

    https://twitter.com/PremierRP/status/164835705715686
    1952

    "Kancelaria Premiera

    Ustalenia spotkania roboczego członków rządu RP i Ukrainy w sprawie
    rozwiązania kwestii tranzytu ukraińskich produktów rolno-spożywczych
    przez terytorium RP

    - mechanizm konwojowania transportów tranzytowych przez Polskę
    *przez polskie służby, w tym*
    służbę celno-skarbową(..)"

    Nigdzie nie znalazłem zapisu, że konwojować mogą tylko i wyłącznie
    służby celno-skarbowe. A nawet gorzej... bo wychodzi na to, że to
    konwojowanie wynika tylko i wyłącznie z tych ustaleń ze "spotkania
    roboczego", a nie z ustawy, czy chociażby rozporządzenia (może za słabo
    szukałem?), więc równie dobrze mogły być to samochody policji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 184. Data: 2023-06-18 14:21:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 13:24, Kviat pisze:
    > Jeżeli uważasz, że dla istoty sprawy najważniejsze jest to, czy to
    > była policja, czy inne służby - to masz rację, faktycznie nie mam
    > pewności, że to była policja. Ale też nie mam, że nie była.

    Nawet nie wiesz, jak bardzo to stwierdzenie konkluduje Twoje wypowiedzi.
    Napiszę sobie bzdurę i niech adwersarz zastanawia się nad tym, jak
    wykazać, ze to niemożliwe.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 185. Data: 2023-06-18 17:19:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nawet nie wiesz, jak bardzo to stwierdzenie konkluduje Twoje wypowiedzi.

    LOL :)
    To teraz skonkluduj swoje stwierdzenie, że to na pewno nie była policja.

    > Napiszę sobie bzdurę i niech adwersarz zastanawia się nad tym, jak
    > wykazać, ze to niemożliwe.

    Całe szczęście, że nad twoimi bzdurami nie trzeba się zastanawiać i ich
    wykazywać :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 186. Data: 2023-06-18 17:39:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2023 o 17:19, Kviat pisze:
    > To teraz skonkluduj swoje stwierdzenie, że to na pewno nie była policja.

    Bo nie była i tyle.

    --
    (~) Robert Tomasik