  • 1. Data: 2003-01-27 16:06:01
    Temat: Monitor Polski B - gdzie jest
    Od: j...@o...pl

    Prośba do uczestników tej grupy - nie mogę znaleźć w internecie Monitora
    Polskiego B. Czy ktoś potrafi mi pomóc i przesłać adres (link)?
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2003-01-27 20:54:51
    Temat: Re: Monitor Polski B - gdzie jest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2003 j...@o...pl wrote:

    >+ Prośba do uczestników tej grupy - nie mogę znaleźć w internecie Monitora
    >+ Polskiego B.

    Powiem szczerze:
    - nie wierzę !

    >+ Czy ktoś potrafi mi pomóc i przesłać adres (link)?

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/prawo_monb.html

    pzdr, :) Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-28 10:00:37
    Od: j...@o...pl

    > Powiem szczerze:
    >   - nie wierzę !

    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/prawo_monb.html
    >
    > pzdr, :) Gotfryd

    Hi Godfryd,

    To nie ten link, w Rzepie są tylko odsyłacze, zresztą stare jak świat,
    szukam Monitorów B z treścią (tak jak D.U. w abc.com.pl).
    Tym niemniej dziękuję za odpowiedź. Jak będziesz coś wiedział, to
    daj znać.
    Pozdrawiam, Jacek