  • 1. Data: 2003-01-27 16:24:44
    Temat: CZY PRZYSLUGUJE MI DZIEN WOLNY ZA PRACE W NIEDZIELE I SWIETA?
    Od: "Salamandra" <s...@w...pl>

    WITAM!

    mam problem z którym boryka się nasz cały personel w pracy, Otóż pracujemy w
    systemie ciągłym wiec również w niedziele i święta. Kiedyś mięliśmy za te
    dni płacone więcej , teraz znieśli nam to mowiaz ze dostaniemy za każdy
    dzień przepracowany w niedziele i święta DODATKOWY DZIEN WOLNY, niestety
    zawsze mamy tyle dni ile nam przysługuje w danym miesięcy, czyli pracujemy
    40 godz tygodniowo, MAM PYTANIE CZY NALEZY NAM SIE DODATKOWY DZIEN WOLNY DO
    TYCH KTORE PRAWO NAM ZAPEWNIA ? CZY ZA KAZDA NIEDZIELE I ZA KAZDE SWIETO
    PRZYSLUGUJE NAM ? SKORO NIE MAMY ZA NIE WIECEJ PLACONE NIZ ZA DNI ROBOCZE,
    ODPOWIEDZICIE ORAZ PODAJCIE NR I ART. KODEKSU PRAWA PRACY, NA KTORY MOZEMY
    SIE POWOLAC!!!!

    MAM NADZIEJE ZE POMOZECIE NAM! DZIEKI:)

  • 2. Data: 2003-01-27 17:55:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Salamandra <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b13m8c$pea$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > ODPOWIEDZICIE ORAZ PODAJCIE NR I ART. KODEKSU PRAWA PRACY, NA KTORY MOZEMY

    w ruchu ciągłym w świetle art.138§2 w zw. z 137§1 k.p nie przysługuje
    dodatek przewidziany w art.134§2k.p jeżeli pracownik otrzymał 24 kolejne
    godz.wolne od pracy w tygodniu roboczym dot.to rownież dnia wolnego ...

    Sandra