  • 1. Data: 2004-07-29 23:55:48
    Temat: Moje boje z KRD
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy komuś udało sie uzyskać za darmo raport z rejestru zapytań oraz danych
    na swój temat? Ja prowadze bezskuteczna korespodnecje w tym zakresie. Na
    razie staneło na tym że ja żądam za darmo (pods prawna art 18 par 3, art 21
    ustawy o u.i.g) a oni zasłaniają sie regulaminem i uparcie każą płacić 9 zł
    netto. Pewnie się skończy w sądzie pozwem o nakazanie wykonania świadczenia
    :) tylko się zastanawiam czy mogę to zrobić w trybie uproszczonym :> Może
    ktoś sie orientuje?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org