  • 1. Data: 2004-07-30 00:06:01
    Temat: Sprzedaz mieszkania i wymeldowanie
    Od: Ariel <a...@w...pl>

    Witam
    chce sprzedac mieszkanie a lokator nie chce sie wymeldowac
    czy to moze okazac sie przeszkoda w sprzedazy mieszkania?

    A.

  • 2. Data: 2004-07-30 13:09:35
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania i wymeldowanie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Ariel pisze:

    > Witam
    > chce sprzedac mieszkanie a lokator nie chce sie wymeldowac
    > czy to moze okazac sie przeszkoda w sprzedazy mieszkania?
    >
    > A.

    To ze nei chce sie wymeldowac to nie problem...

    Wazne,ze jEST LOKATOREM... to jestproblem...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-30 13:49:44
    Od: Ariel <a...@w...pl>

    Witam,
    na czym w tym przypadku polega problem ze ktos jest lokatorem?

    Przepraszam - nie zauwazylem ze mam cos nei tak ze strefa -ale juz mam
    warszawska

  • 4. Data: 2004-07-31 09:05:01
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Ariel pisze:

    > Witam,
    > na czym w tym przypadku polega problem ze ktos jest lokatorem?
    >
    > Przepraszam - nie zauwazylem ze mam cos nei tak ze strefa -ale juz mam
    > warszawska

    Problem polega na tym, ze lokatora usunac jest niezwykle trudno...
    samo zameldowanie jest prosta i oczywista onsekwencja faktum ze jest
    lokatorem..

    nie moze sie wymeldowac, dokad mieszka....bo to wykroczenie..

    Boguslaw