  • 1. Data: 2004-07-29 21:05:26
    Temat: Rozdzielność majątkowa a opłaty
    Od: Kaj<m...@a...pl>

    Żona zażądała ode mnie rozdzielności majątkowej, bo sądzi, że w tym
    przypadku za nasze długi czynszowe będę odpowiadał tylko ja i mój
    majątek, który pozostanie mi po rozdzieleniu, ponieważ ona oskarża
    mnie o spowodowanie długów z powodu alkoholizmu. Czy w przypadku
    podpisywania umowy o rozdzielności majątkowej i mieszkania we
    wspólnym, podzielonym już, mieszkaniu automatycznie opłaty za
    uzytkowanie lokalu ulegną podziale na pół, czy będe się musiał tego
    domagać sądownie? Czy żona w takim przypadku ma możliwośc
    obciążenia mnie wszystkimi opłatami? Czy udokumentowanie, że
    wysokośc opłat przekracza moje zarobki jest wystarczające, żeby żonę
    zmusić do zapłaty połowy tych długów?

    KAJ

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-30 13:07:13
    Temat: Re: Rozdzielność majątkowa a opłaty
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Kaj pisze:

> [...]
    > obciążenia mnie wszystkimi opłatami? Czy udokumentowanie, że
    > wysokośc opłat przekracza moje zarobki jest wystarczające, żeby żonę

    No jsli chce mieszkac, to musi placic...

    Boguslaw