1. Data: 2004-07-29 21:05:26
Temat:Rozdzielność majątkowa a opłaty
Od:Kaj<m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żona zażądała ode mnie rozdzielności majątkowej, bo sądzi, że w tym
przypadku za nasze długi czynszowe będę odpowiadał tylko ja i mój
majątek, który pozostanie mi po rozdzieleniu, ponieważ ona oskarża
mnie o spowodowanie długów z powodu alkoholizmu. Czy w przypadku
podpisywania umowy o rozdzielności majątkowej i mieszkania we
wspólnym, podzielonym już, mieszkaniu automatycznie opłaty za
uzytkowanie lokalu ulegną podziale na pół, czy będe się musiał tego
domagać sądownie? Czy żona w takim przypadku ma możliwośc
obciążenia mnie wszystkimi opłatami? Czy udokumentowanie, że
wysokośc opłat przekracza moje zarobki jest wystarczające, żeby żonę
zmusić do zapłaty połowy tych długów?

KAJ

-> http://usenet.pomocprawna.info

2. Data: 2004-07-30 13:07:13
Temat:Re: Rozdzielność majątkowa a opłaty
Od:Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaj pisze:

> [...]
> obciążenia mnie wszystkimi opłatami? Czy udokumentowanie, że
> wysokośc opłat przekracza moje zarobki jest wystarczające, żeby żonę

No jsli chce mieszkac, to musi placic...

Boguslaw