  • 1. Data: 2004-07-29 21:57:56
    Temat: apelacja
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, wygrałem sprawę jako prywatny oskarżyciel z sąsiadką art 216 par 1
    kk.
    Sąd uznał oskarżoną winną i wymierzył karę (ponoć znaczną jak na ten par) 40
    stawek dziennych (po 10 pln stawka), nawiuązkę 200 pln na dom dziecka, 40
    pln zwrotu kosztów na rzecz skarbu państwa i 300 pln zwrotu kosztów dla
    oskarzyciela.
    Wyrok się uprawomocnił, otrzymałem odpis, pchnąłem sprawę do komornika.
    Przyszło pismo z Sądu - przyjęto apelację od skazanej... Co może być dalej?
    No chyba jej nie uniewinnią - mam świadków zajścia, ma duży wyrok w sumie.
    czy Sąd może zmniejszyć karę lub uniewinnić? Od czego to zależy teraz? Czy
    będą na nowo przesłuchiwać świadków? jak to się ma dalej?
    Czekam na info, Krzysiek

    PS Zależy mi jesynie że Sąd uznał ją WINNĄ, karę może dostać symboliczną,
    zamierzam złożyć pozew w cywilnym jak to wszystko się skończy...

  • 2. Data: 2004-07-29 21:58:37
    Temat: Re: apelacja
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik miedza napisał(a):
> [...]
    >
    > PS Zależy mi jesynie że Sąd uznał ją WINNĄ, karę może dostać symboliczną,
    > zamierzam złożyć pozew w cywilnym jak to wszystko się skończy...

    A czemu się powtarzasz ?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-29 22:04:31
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > A czemu się powtarzasz ?

    Z powodu braku odpowiedzi na pytanie w związku z sezonem urlopowym i nie
    wyjaśnieniem mych wątpliwości.

    K.

  • 4. Data: 2004-07-31 07:15:27
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    heh jezeli przyjeto jej apelacje to wyrok sie wcale nie
    uprawomocnil...(chyba ze jej przywrocono termin do zlozenia), a teraz nic
    nie musisz wlasciwie robic, zdaj sie na dobre uzasadnienie sedziego:), jak
    bedzie dobre, utrzymaja...

  • 5. Data: 2004-08-01 17:32:02
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Teqnix" <x...@k...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie musisz wlasciwie robic, zdaj sie na dobre uzasadnienie sedziego:), jak

    Tzn uzasadnienie jest w Sądzie? Słyszałem, że jeśli strona nie wniesie o
    zaprotokołowanie uzasadnienia to uzasadnienia w aktach nie ma - prawda to?
    Jeśli chodzi o uprawomocnienie, to mam je w ręku z dopiskiem i pieczątką
    Sądu "wyrok się uprawomocnił dn. 3.7.04".

    K.