  • 1. Data: 2004-07-29 21:37:47
    Temat: 14 dni od .....
    Od: "wnekus" <w...@v...cjb.net>

    Witam

    bede skladac odwolanie od wojskowej komisji lekarskiej i mam na to 14 dni
    ... I peraz pytanie podstwaowe .. jak jest te 14 dni liczone .. czyli od
    dnia 19,07 to bedzie do kiedy ?? czy teramin mija 2 sierpnia czy moze jest
    jeszcze troche czasu ..

    Prosze o konkretne odpowiedzi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-30 12:56:57
    Temat: Re: 14 dni od .....
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > dnia 19,07 to bedzie do kiedy ?? czy teramin mija 2 sierpnia czy moze jest

    Jeśli nie zachodzą żadne szczególne okoliczności w biegu tego terminu, to
    kończy się on 2 sierpnia (w tym dniu najpóźniej możesz złożyć odwołanie).

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2004-07-30 13:21:20
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jeśli nie zachodzą żadne szczególne okoliczności w biegu tego terminu,
    > kończy się on 2 sierpnia (w tym dniu najpóźniej możesz złożyć odwołanie).

    oczywiscie liczy sie data stempla pocztowego (wyslij za potwioerdzeniem
    odbioru).

    P.