  • 11. Data: 2020-02-23 23:49:43
    Temat: Re: Mocne uderzenie ABW w mafię VAT-owską
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-23 o 23:15, u2 pisze:

    > serio sami swoi ?

    Jedna banda. Polityczny pisuar.

    > dusił jej dziecko, ją dusił i dziecko, jest dostępne zeznanie strażaka
    > miejskiego który był na miejscu, w dodatku kłamał, że rozrzucała ulotki,
    > kawał gnojka z pełomafii

    No, a to dziecko to jest dryblas dwumetrowy 18-letni.
    Załapałeś się na złą relację :-).
    Są też zdjęcia jak policjanci dokumentują te ulotki,
    choć już się wypierali, że w ogóle były
    ,więc trzeba będzie znowu niszczyć dowody.

    A poza tym to jest nie na temat VAT.

  • 12. Data: 2020-02-24 01:40:28
    Temat: Re: Mocne uderzenie ABW w mafię VAT-owską [pięcioma zatrzymaniami na 48h]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > po tym uderzeniu mafia się już nie podniesie:)
    >
    > https://wpolityce.pl/kryminal/487319-abw-zatrzymala-
    czlonkow-gangu-wyludzajacego-vat

    > ABW zatrzymała członków gangu wyłudzającego podatek VAT. Zarzuty
    > usłyszało już ponad 30 osób
    >
    > opublikowano: 17 lutego ? aktualizacja: 17 lutego
    > Zdjęcie ilustracyjne / autor: pixabay.com
    >
    > Pięciu kolejnych członków grupy przestępczej, zajmującej się
    > wyłudzaniem podatku VAT w wewnątrzwspólnotowym handlu maszynami
    > zatrzymali funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa
    > Wewnętrznego. Oszustw dokonywano w oparciu o nieprawdziwe faktury.
    > [...]

    Za takie pieniądze jakie mają być z wyłudzeń VAT to możesz by pewny że
    "mafia" się odrodzi, najwyżej na mniejszą skalę. Mussolini zlikwidował
    mafię we Włoszech tylko że warto nie zapominać JAKIMI METODAMI.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2020-02-24 11:39:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.02.2020 o 23:49, cef pisze:

    > Jedna banda. Polityczny pisuar.

    ty pewnikiem z pełomafii ?:)

> [...]
    > Są też zdjęcia jak policjanci dokumentują te ulotki,
    > choć już się wypierali, że w ogóle były
    > ,więc trzeba będzie znowu niszczyć dowody.

    sam zacząłeś, zmyślasz i konfabulujesz, typowe dla pełomafii

    btw poza tym musi ciebie boleć jako pełomafioza, że nie ma już takich
    wielomiliardowych "zysków" z przekrętów na VAT:)

  • 14. Data: 2020-02-24 11:41:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 01:40, A. Filip pisze:
    > Za takie pieniądze jakie mają być z wyłudzeń VAT to możesz by pewny że
    > "mafia" się odrodzi, najwyżej na mniejszą skalę. Mussolini zlikwidował
    > mafię we Włoszech tylko że warto nie zapominać JAKIMI METODAMI.

    Musso nic nie zlikwidował, nawet żydów nie zabijał, mafia pewnikiem
    ściśle współpracowała z Duce:)

  • 15. Data: 2020-02-24 12:04:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-24 o 11:39, u2 pisze:

    > sam zacząłeś, zmyślasz i konfabulujesz, typowe dla pełomafii

    Pomijając kto kogo pogryzł czy dusił sam chyba przyznasz,
    że wstawianie takiej osoby do sztabu nie było specjalnie dobrym pomysłem.
    To też pewnie pełomafia wymyśliła :-)

    > btw poza tym musi ciebie boleć jako pełomafioza, że nie ma już takich
    > wielomiliardowych "zysków" z przekrętów na VAT:)

    Nie czerpałem korzyści z przekretów PO ani z przekrętów PiS,
    więc mnie nie boli.
    Pisałem Ci, że w temacie VAT możesz się jedynie pogrążyć.
    Napisz coś więcej o tych miliardach, chętnie się dowiem
    jakimi kwotami dysponujesz.

  • 16. Data: 2020-02-24 15:24:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 12:04, cef pisze:
    > Pomijając kto kogo pogryzł czy dusił sam chyba przyznasz,
    > że wstawianie takiej osoby do sztabu nie było specjalnie dobrym pomysłem.
    > To też pewnie pełomafia wymyśliła :-)

    zawsze ty pełomafiasz będziesz twierdzić, że Grodzki to nie łapówkarz,
    Sawicka to nie łapówkara, wy tak po prostu macie

    dlatego na gwałt szukacie palucha u Lichockiej czy gryzienia u
    Turczynowicz:)))))))))))

  • 17. Data: 2020-02-24 16:37:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-24 o 15:24, u2 pisze:

    > zawsze ty pełomafiasz będziesz twierdzić, że Grodzki to nie łapówkarz,
    > Sawicka to nie łapówkara, wy tak po prostu macie

    Jak masz jakieś ciekawsze dowody w sprawie Grodzkiego, to dawaj, bo jak
    na razie
    sprawy nie ma i są tylko pomówienia. A Sawicka co? Uniewinniona?

    > dlatego na gwałt szukacie palucha u Lichockiej czy gryzienia u
    > Turczynowicz:)))))))))))

    Sami ich podstawiacie i to wasz problem. W sumie to wasze metody na
    kampanię wyborczą sa bardziej paskudne. Gdzieś ostatnio przemknęła mi w
    sieci dyskusja wśród zwolenników Dudy, że trzeba zarzucać sztab Kidawy
    pytaniami o pedofilię, LGBT, łapówkarstwo, przemoc w rodzinie itp. i
    ktoś zapytał: "A są takie sprawy?"

  • 18. Data: 2020-02-24 17:46:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 16:37, cef pisze:
    > Jak masz jakieś ciekawsze dowody w sprawie Grodzkiego, to dawaj, bo jak
    > na razie
    > sprawy nie ma i są tylko pomówienia. A Sawicka co? Uniewinniona?

    no widzisz, obowiązuje doktryna Neumanna, tego od przeklinania w co
    drugim wyrazie:)))))))

    btw ja nie Peace, ja War:)

  • 19. Data: 2020-02-24 19:14:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-24 o 17:46, u2 pisze:

    > no widzisz, obowiązuje doktryna Neumanna, tego od przeklinania w co
    > drugim wyrazie:)))))))

    Nie widzę, kompletnie nie orientuję się w waszych politycznych łamigłówkach.
    Napisz jasno o co chodzi.
    Była skazana i co Duda ją uniewinnił?

  • 20. Data: 2020-02-24 19:27:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 19:14, cef pisze:
    > Nie widzę, kompletnie nie orientuję się

    ja też zielony jestem, może ktoś inny wytłumaczy na czym polegają te
    przewałki na VAT:))))))))