  • 31. Data: 2020-02-25 10:09:38
    Temat: Re: Mocne uderzenie ABW w mafię VAT-owską
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 08:49, u2 pisze:

    > ja nie od kwalifikowania, stwierdzam tylko fakt, że sobie z tym nie
    > radzisz:)

    Swojemu brakowi radzenia sobie z tym dałeś dowód
    w tym wątku - raz jako palant od niechcianej prasówki,
    dwa jako przerabiający cytaty. Merytorycznie też za wiele nie wniosłeś,
    bo na VAT się nie znasz. Reszta była OT.
    Szkoda mi już czasu na te przepychanki.

  • 32. Data: 2020-02-25 15:59:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.02.2020 o 10:09, cef pisze:
    > jako palant od niechcianej prasówki

    nikt ciebie nie zmusza do ich czytania, no chyba że jesteś tutaj