  • 1. Data: 2020-02-24 00:40:33
    Temat: Biedronka a kaucja za butelki zwrotne
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Czy taki sposób rozliczania kaucji jest w ogóle legalny?

    https://i.ibb.co/2jrHQG9/IMG-20200204-181147.jpg

    Chodzi o to, że Biedronka w zamian za butelki zwrotne za piwo kupione w
    ich sklepie oferuje voucher na asortyment w danym sklepie.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2020-02-24 06:06:52
    Temat: Re: Biedronka a kaucja za butelki zwrotne
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 02:40, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o to, że Biedronka w zamian za butelki zwrotne za piwo kupione w
    > ich sklepie oferuje voucher na asortyment w danym sklepie.

    Logicznie rzecz biorąc, ja bym się buntował.
    Ale w polskiej kolonii wszystko jest możliwe i zależy tylko od siły
    przebicia, w tym wypadku, Biedronki.
    W końcu trudno wymagać by niewolnik zabierał głos, zamiast grzecznie
    płacić właścicielowi.

    --
    Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan - Rosja)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: