  • 11. Data: 2006-07-28 19:15:05
    Temat: Re: Minimalna płaca?
    Od: "Jarek" <M...@o...pl>

    > Chyba, ze nie ma to sensu -- bo się podpada pod 719,28 (brutto) :)
    Pierwsze słysze. Jaka jest podstawa prawna?

  • 12. Data: 2006-07-28 19:18:51
    Od: " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    Jarek <M...@o...pl> napisał(a):

    > Pierwsze słysze. Jaka jest podstawa prawna?

    A o co chodzi z tym 719,28 (brutto). Czy dobrze rozumuje iz jest to dla
    mlodocianch ktorzy podejmują pierwszą prace? A ile w tym wypadku wyniesie
    netto?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 13. Data: 2006-07-28 19:26:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eadnlm$abs$1@nemesis.news.tpi.pl Jarek
    <M...@o...pl> pisze:

    > Pierwsze słysze. Jaka jest podstawa prawna?
    W pierwszym roku pracy (pierwszym w ogóle) można płacić pracownikowi 80%
    minimalnego wynagrodzenia. To jest właśnie 719,28 zł.

    Jotte

  • 14. Data: 2006-07-28 19:44:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eadnkd$676$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Bo tak stoi w ustawie. Poczytaj sobie.
    Liczyłem na odpowiedź mądrą lub żadną.
    Na co mi głupkowata?
    Nie lepiej było milczeć?

    Jotte

  • 15. Data: 2006-07-28 19:52:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Liczyłem na odpowiedź mądrą lub żadną.

    Oj, oj. To była odpowiedź mądra, bo prawdziwa.

    > Na co mi głupkowata?

    Prawdziwe odpowiedzi są dla ciebie głupkowate? No cóż ...

    > Nie lepiej było milczeć?

    No właśnie ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 16. Data: 2006-07-28 19:54:44
    Temat: Re: Re: Minimalna płaca?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Liczyłem na odpowiedź mądrą lub żadną. Na co mi głupkowata?
    > Nie lepiej było milczeć?

    Co jest głupkowatego w tym, że tako rzecze akt normatywny?
    Zobacz ustawę o minimalnym wynagrodzeniu, tam jest wyliczone co wchodzi w
    skład i co nie wchodzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 17. Data: 2006-07-28 19:58:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eadpui$ahp$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Oj, oj. To była odpowiedź mądra, bo prawdziwa.
    > Prawdziwe odpowiedzi są dla ciebie głupkowate? No cóż ...
    > No właśnie ...
    Słowo daję, Ciebie się, bracie, chyba naprawiać nie opłaca...
    No trudno, jest jak jest, musisz - pisz, to otwarta grupa...

    Jotte

  • 18. Data: 2006-07-28 20:00:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.28.19.54.44.888580@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Co jest głupkowatego w tym, że tako rzecze akt normatywny?
    W zapisie aktu normatywnego w tym wypadku nic.
    Ale ja nie czepiłem sie aktu normatywnego tylko odpowiedzi.
    Kapujesz?

    Jotte

  • 19. Data: 2006-07-28 20:01:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Słowo daję, Ciebie się, bracie, chyba naprawiać nie opłaca...
    > No trudno, jest jak jest, musisz - pisz, to otwarta grupa...

    Zawsze byłem kiepski z poezji ... NTG

  • 20. Data: 2006-07-28 20:03:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eadqgd$ahp$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson