  • 1. Data: 2006-07-28 18:18:44
    Temat: Minimalna płaca?
    Od: " Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 2. Data: 2006-07-28 18:25:32
    Temat: Re: Minimalna płaca?
    Od: " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    chciałbym dowiedzieć się jaka jest minimalna płaca jeżeli jest się
    zatrudnionym na czas nieokreślony? W internecie znalazłem iż od 01.01.2006
    wynosi ona 899,10 zł. Jednak nie wiem czy to jest brutto czy netto oraz co
    zrobić jezeli pracodawca płaci mniej? Czy można to jakoś na nim wymusić?
    Czy mógłby ktoś wyjasnić mi te kwestie za co z góry bardzo dziękuje.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    PS Przepraszam za wczesniejszy omyłkowy post

  • 3. Data: 2006-07-28 18:27:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Jednak nie wiem czy to jest brutto czy netto

    Brutto.

    > Czy można to jakoś na nim wymusić?

    Przed sądem pracy, ewentualnie PIP.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-07-28 18:49:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eadkqs$56p$1@inews.gazeta.pl Krzysztof
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > zatrudnionym na czas nieokreślony? W internecie znalazłem iż od
    > 01.01.2006 wynosi ona 899,10 zł. Jednak nie wiem czy to jest brutto czy
    Oczywiście brutto i w pełnym wymiarze czasu pracy.
    Mniejsza płaca minimalna jest dopuszczalna w przypadku podejmowania
    pierwszej pracy.

    > oraz co zrobić jezeli pracodawca płaci mniej?
    Przeczytać umowę.
    W razie czego Sąd pracy i PIPa.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-07-28 18:50:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson <j...@n...pl> w

    > Przed sądem pracy, ewentualnie PIP.

    Chyba, ze nie ma to sensu -- bo się podpada pod 719,28 (brutto) :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2006-07-28 18:59:45
    Temat: Re: Re: Minimalna płaca?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Oczywiście brutto i w pełnym wymiarze czasu pracy. Mniejsza płaca
    > minimalna jest dopuszczalna w przypadku podejmowania pierwszej pracy.

    Z wszelkimi dodatkami, chciałoby się rzecz, oprócz np. nagrody rocznej,
    jubileuszówki itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 7. Data: 2006-07-28 19:03:53
    Od: " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Brutto.

    a ile wyniesie netto i co tu jest brane pod uwage całość zarobku czy tylko
    place zasadniczą czy razem z premią?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 8. Data: 2006-07-28 19:05:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.28.18.59.44.911022@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Z wszelkimi dodatkami, chciałoby się rzecz, oprócz np. nagrody rocznej,
    > jubileuszówki itd.
    Czemu?

    Jotte

  • 9. Data: 2006-07-28 19:12:37
    Od: " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    > Oczywiście brutto i w pełnym wymiarze czasu pracy.
    > Mniejsza płaca minimalna jest dopuszczalna w przypadku podejmowania
    > pierwszej pracy.

    No w sumie jest to moja pierwsza praca tylko ze ja już pracuje ponad 12
    lat :)))) więc nie wiem która płaca minimalna jest dla mnie :o
    No i czy w tej płacy minimalnej są brane dodatki w stylu premia bo chyba
    dodatek za nadgodziny raczej niepowinien byc brany pod uwage.

    Dziekuje wszystkim za informacje.
    Pozdrawiam grupe
    Krzysztof

  • 10. Data: 2006-07-28 19:12:51