eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMinelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi. › Re: Minelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Minelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi.
    Date: Wed, 19 Nov 2008 15:00:38 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <gg166c$ic0$2@inews.gazeta.pl>
    References: <gg16bd$mt3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-104-187.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1227103244 18816 86.111.104.187 (19 Nov 2008 14:00:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Nov 2008 14:00:44 +0000 (UTC)
    X-User: florian6
    In-Reply-To: <gg16bd$mt3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:563902
    [ ukryj nagłówki ]

    Reaper pisze:

    > Dzisiaj uplywa 30-sty dzien od zlozenia reklamacji do firmy
    > telekomunikacyjnej.
    >
    > Znalazlem taki zapis:
    >
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=397
    >
    > gdzie, cytuje:
    >
    > "Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza, że roszczenia
    > uznaje się za uzasadnione. Nie ma potrzeby dalszego udowadniania, że
    > reklamacja była słusznie złożona."
    >
    > Brak odpowiedzi oznacza brak otrzymania odpowiedzi przeze mnie czy też
    > jeśli operator telekomunikacyjny wyslal pismo dzisiaj, a ja dostane je
    > np. za 3 dni, to wszystko jest w porzadku?

    Chodzi o skuteczne powiadomienie (chociażby telefoniczne).

    Skoro mija 30 dni i nie ma odpowiedzi to znaczy, że bez względu na ich
    decyzję reklamacja została uznana.
    Przerabiałem to z TP SA.

    Oczywiście zakładam, że masz potwierdzenie złożenia reklamacji.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855
    http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1