  • 11. Data: 2011-03-03 07:27:19
    Temat: Re: Mieszkanie - problem z dawnym właścielem
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > A mieszkanie ma księgę wieczystą.
    > Zanosiliście akt do sądu celem wpisania was jako właścicieli.

    U mnie załatwia to notariusz. Czy gdzieś jest inaczej?

  • 12. Data: 2011-03-03 14:35:42
    Od: <d...@o...pl>

    > sprawdz na stronie:
    > http://www.elektroniczne-ksiegi-wieczyste.pl/
    > i bedziesz miala spokojna noc.

    Dzięki wielkie, sprawdziłam na stronach, nie ma żadnego wpisu o obciążeniach
    innych, niż nasz kredyt. Dla pewności jeszcze byłam w centralnej informacji
    ksiąg wieczystych.

    Mam nadzieję, że będzie dobrze.

    dziękuję jeszcze raz

    Dorota

    Czyli jest nieźle.

  • 13. Data: 2011-03-03 21:46:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <d...@o...pl> writes:

    > Dzięki wielkie, sprawdziłam na stronach, nie ma żadnego wpisu o obciążeniach
    > innych, niż nasz kredyt. Dla pewności jeszcze byłam w centralnej informacji
    > ksiąg wieczystych.

    No i bardzo dobrze.

    A przy okazji sprawdź, czy ten poprzedni właściciel nie jest
    przypadkiem nadal u was zameldowany. Jeśli tak, to go wymelduj, jest
    szansa, że przynajmniej część wierzycieli przestanie pisać na wasz
    adres...

    MJ

  • 14. Data: 2011-03-04 15:53:54
    Od: <d...@o...pl>

    > A przy okazji sprawdź, czy ten poprzedni właściciel nie jest
    > przypadkiem nadal u was zameldowany.

    Nie, nie jest, wymeldowała się przed podpisaniem aktu notarialnego.

    Dzięki wielkie za zainteresowanie sprawą

    Dorota