  • 1. Data: 2011-03-02 16:15:42
    Temat: Problem z odebraniem od banku spadku
    Od: alex <o...@w...pl>

    Witam
    Znajoma dostała spadek po bracie, poszła do banku z wyrokiem sądu i nie
    dostała pieniędzy, sprawa trwa już 4 tygodnie, bank zasłania się
    procedurami.

    W innym banku gdzie zmarły brat miał konto dostała pieniądze od ręki.

    Czy i jak wymusić na banku przyspieszenie sprawy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-02 16:30:58
    Temat: Re: Problem z odebraniem od banku spadku
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "alex" napisał w wiadomości grup
    > Czy i jak wymusić na banku przyspieszenie sprawy?

    Poinformować, że znajoma zacznie naliczać odsetki.

  • 3. Data: 2011-03-02 18:00:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 17:30, qwerty pisze:

    > Poinformować, że znajoma zacznie naliczać odsetki.

    .. i poprosi czarownika Voodoo o odprawienie modłów...

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-03-02 18:11:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W innym banku gdzie zmarły brat miał konto dostała pieniądze od ręki.
    >
    > Czy i jak wymusić na banku przyspieszenie sprawy?

    Wezwać na piśmie do przelania na skazany rachunek wraz z odsetkami
    ustawowymi. Bank ma dyspozycję wykonać niezwłocznie po tym, jak znajoma
    dopełni obowiazku, czyli dostarczy prawomocne postanowienie wraz z
    oświadczeniem Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatku. Dawno nie trenowałem,
    wiec nie wiem jak to w szczegółach się teraz robi.

  • 5. Data: 2011-03-02 18:58:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-02 17:15, alex pisze:
> [...]
    >
    > W innym banku gdzie zmarły brat miał konto dostała pieniądze od ręki.
    >
    > Czy i jak wymusić na banku przyspieszenie sprawy?

    Trzeba mieć jeszcze przy sobie akt zgonu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-03-02 19:04:24
    Od: alex <o...@w...pl>

> [...]
    > oświadczeniem Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatku. Dawno nie
    > trenowałem, wiec nie wiem jak to w szczegółach się teraz robi.

    jakiego podatku? jakie postanowienie?
    spadek jest od brata, sąd wszystko zapisał na nią, od brata jest
    zwolniona z podatku oczywiście zgłosiła do US na odpowiednim druku, bank
    nawet nie chce podać kwoty która jest na koncie

    wspaniałe kurwiszońskie PKO omijać z daleka

  • 7. Data: 2011-03-02 19:06:23
    Od: alex <o...@w...pl>

    > Trzeba mieć jeszcze przy sobie akt zgonu.

    oczywiście że jest, do tego pracownik banku zażądał jakiegoś nip chociaż
    już nie jest wymagany, po 3 tygodniach zażądał jakiejś książeczki
    oszczędnościowej której nie ma znajoma

  • 8. Data: 2011-03-02 19:18:31
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 2 mar o godzinie 19:11, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > oświadczeniem Urzędu Skarbowego o uiszczeniu podatku. Dawno nie trenowałem,
    > wiec nie wiem jak to w szczegółach się teraz robi.

    A coś czuje pismo nosem, że nasz bohater po prostu w banku nie przedstawił
    działu spadku, tylko samo postanowienie o nabyciu spadku. A to zdecydowanie
    za mało :)))

    --
    Robert

  • 9. Data: 2011-03-02 19:24:43
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-03-02 20:18, Robert pisze:
    > A coś czuje pismo nosem, że nasz bohater po prostu w banku nie przedstawił
    > działu spadku, tylko samo postanowienie o nabyciu spadku. A to zdecydowanie
    > za mało :)))

    a niby dlaczego za mało?

    k.

  • 10. Data: 2011-03-02 19:39:41
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 2 mar o godzinie 20:24, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > a niby dlaczego za mało?

    <osoba xxxx dziedziczy 1/2 spadku
    osoba yyyy dziedziczy 1/2 spadku>
    jako pracownik banku wypłacisz jednej z tych osób kasiorkę z rachunku
    nieboszczyka?

    --
    Robert