    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Date: Fri, 29 Jun 2007 19:17:48 +0200

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f63f04$11b$1@inews.gazeta.pl...

    wse_thread/thread/4fa0a49fafc6efab/d5da38d8f9d84c1c?
    lnk=gst&q=poznajcie+mysli+zydow&rnum=1&hl=pl#d5da38d
    8f9d84c1c

    > halleluja!
    >
    > moze nastepnym razem sie zastanowisz zanim zaczniesz pisac o zydach
    >
    > P.

    Dlaczego miałbym się zastanawiać, przecież o Żydach miliony ludzi pisze?
    Pytanie jest inne. Co tam takiego jest zacytowane przeze mnie, co wykracza
    pod ochronę wolności słowa czy poglądów?

    Dlaczego mi nie wolno było cytować czyiś poglądów?

    boukun