  • 1. Data: 2002-10-14 16:04:15
    Temat: Między sąsiedzki podział majątku
    Od: "//Bundy\\\\" <t...@i...pl>

    mam taka oto typowa sprawe:
    z sasiadem mamy aktem notarialnym podzielony dom, podworko
    na dwie rowne czesci, w piwnicy byla pralnia, ktora wspolnie z tesciem
    (ktory przepisal calosc mieszkania na moja zone) postanowili podzielic
    po polowie poniewaz nikt z niej nie korzystal - po postawieniu scianki
    dzialowej i zamontowaniu drugich drzwi tesc nie umiescil w swojej
    czesci zadnych rzeczy i stala ona pusta. po pewnym czasie sasiad zajal
    i te czesc i teraz nie chce jej opuscic, i z tym wiaze sie moje pytanie -
    otoz jaka jest mozliwosc eksmisji sasiada z naszej czesci pralni ?
    gdzie i do kogo trzeba sie udac by te sprawe roztrzygnac
    njachetniej prosil bym o rade osoby majace doswiadczenie
    w "wojnach sasiedzkich" ale za wszelkie sugestie z gory dziekuje

    t...@i...pl
    www.zk-nowogard.prv.pl
    gg#2255556