  • 51. Data: 2007-08-01 21:18:14
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "ER" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f8qpir$je3$1@news.onet.pl...

    > i to jest chyba rozsadne wyjscie... im szybciej tym lepiej (miec to z
    > glowy)

    W Czechach i na Litwie juz jest wojo zawodowe. Jak sie uprą z WKU i zaczną
    przychodzic wezwania to mysle ze bede musial robić kolejny fakultet z
    nadzieją ze od 2009 lub 2010 bedzie słuzba zawodowa, zresztą ostatnio dopada
    mnie coraz wieksza depresja i chyba czas sie leczyć.

  • 52. Data: 2007-08-01 21:34:10
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> napisal:
    > długie oczekiwanie na odbycie

    Samotnik! Czytaj co piszesz, bo z wrazenia to sobie
    laptopa opryskalem jogurtem 8^)

    Oczekiwanie na odbycie to mi sie jakos toaletowo
    skojarzylo...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2007-08-01 21:35:56
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > Teraz biorą. ALe jeśli wyjedziesz do irlandii to nie.
    > Myślę ze za 1-2 tyg będziesz już w jednostce. To tylko 3 miesiące

    Nie żartuj, jeszcze nie dostałem wezwania i nie bylem na kolejnej komisji
    lekarskiej. Poprzednia komisja byla jak mialem 18 lat czyli 10 lat temu,
    wiec stan zdrowia mi sie zmienił.

  • 54. Data: 2007-08-02 06:12:16
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 1 Aug 2007 16:58:36 +0200,
    Piotr [trzykoty] <trzykoty@[wytnij]> screamed:

    > Tzn.?

    Pt. chorąży?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 08:13:47 user up 11421 days, 20:08, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    Computer dating is fine, if you're a computer. -- Rita May Brown

  • 55. Data: 2007-08-02 06:14:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 1 Aug 2007 22:50:24 +0200,
    Mariusz <m...@p...fm> screamed:

    > Nie wojo nie wchodzi w gre, nie ma mowy!, mam za dobra prace i nie bede
    > ryzykowal z utrata stanowiska! mysle ze mam doła chyba pojde leczyć sie
    > psychiatrycznie - moze mam depresje, co na to powie WKU ?

    Przypomina mi się już jeden tego typu pomysł na grupie.
    Aha... masz prawo jazdy? ;-)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 08:16:07 user up 11421 days, 20:11, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    If life is a stage, I want some better lighting.

  • 56. Data: 2007-08-02 07:31:31
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Wed, 1 Aug 2007 22:50:24 +0200,
    > Mariusz <m...@p...fm> screamed:

    > Przypomina mi się już jeden tego typu pomysł na grupie.
    > Aha... masz prawo jazdy? ;-)

    A jesli mam co to zmienia ?

  • 57. Data: 2007-08-02 07:45:08
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2007 16:58:36 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Tzn.?

    Starszy plutonowy * podchorąży **

    * od 2004 roku tego stopnia już nie ma
    ** podchorąży w tym przypadku to bardziej tytuł niż stopień - oznacza, że
    stopień został nabyty przez osobę w wyższym wykształceniem, a nie w ramach
    służby zasadniczej

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 58. Data: 2007-08-02 08:08:58
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mariusz w liscie z dnia 2007-08-02 09:31 napisala
    nastepujace slowa:

    > A jesli mam co to zmienia ?

    Chory psychicznie czlowiek za kolkiem? ;/ Troche nie bardzo ;)

    Poczytaj w archiwum grupy...

    --
    michal

  • 59. Data: 2007-08-02 08:09:59
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie SzalonyKapelusznik w liscie z dnia 2007-08-01
    18:09 napisala nastepujace slowa:

    > Pierwsze po zakończeniu semestru w którym zdało sie egzamin. Czyli
    > jesli zdajemy sesje w czerwcu to w nadchodzące, jesli przedluzamy do
    > wrzesnia to w nastepne. Ale napisalem kogo biora a reszta moze sobie
    > darowac. I jesli nie wezma to pozniej juz sie nie zglaszaja (daja
    > szanse nastepnym)

    Nie prawda. Juz sie zmienilo i moga cie wziazc do konca studiow w
    dowolne wakacje.

    --
    michal

  • 60. Data: 2007-08-02 08:17:44
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Osoba nazywajaca sie Mariusz w liscie z dnia 2007-08-02 09:31 napisala
    > nastepujace slowa:

    > Chory psychicznie czlowiek za kolkiem? ;/ Troche nie bardzo ;)
    >

    > Poczytaj w archiwum grupy...

    A chory na serce za kolkiem to w porzadku ? a jak dostanie ataku serca przy
    150km/h to co w porzadku ?. A co z chorymi na ciśnienie ? przeciez jesli
    maja zbyt duze ciśnienie moga dostać wylewu w czasie jazdy. Osoby które
    cierpią na zanik miesni mogą w danej chwili niemoc wcisnąć hamulca,
    przykladow mozna mnozyc wiele.