  • 1. Data: 2016-07-31 13:20:09
    Temat: Media Markt - teraz tylko złoto i nic poniżej :)
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Stało się dokładnie tak, jak pisałem. Szefostwo Media Markt
    oczywiście nigdy się do tego nie przyzna, ale ten nasz
    prawie-półfinał na Euro musiał jednak nimi nieźle wstrząsnąć,
    bo teraz wyjechali z kolejną akcją - darmowe zakupy za sukces
    siatkarzy na Igrzyskach - ale warunki są już "nieco" inne.
    Tym razem półfinał już nie wystarczy, nie wystarczy nawet
    finał - musi być złoty medal. Ciekawe dlaczego - przecież
    podobno po poprzedniej akcji promocyjnej tak bardzo
    żałowali, że piłkarze nie awansowali do półfinału Euro
    i nie będą mogli zrealizować swojej obietnicy, poza
    tym byli tak świetnie ubezpieczeni na wypadek wtopy :)

  • 2. Data: 2016-07-31 14:14:46
    Temat: Re: Media Markt - teraz tylko złoto i nic poniżej :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-31 o 13:20, Piotrek pisze:
> [...]
    > i nie będą mogli zrealizować swojej obietnicy, poza
    > tym byli tak świetnie ubezpieczeni na wypadek wtopy :)

    O ile wiem, siatkarze prezentują wyższy poziom od piłkarzy (potwierdzony
    wieloletnimi wynikami), więc to nie jest ten sam poziom
    prawdopodobieństwa zdobycia mistrzostwa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-31 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

> [...]
    > i nie będą mogli zrealizować swojej obietnicy, poza
    > tym byli tak świetnie ubezpieczeni na wypadek wtopy :)

    Serio pytasz?
    Uwazasz, ze to ze siatkarze awansja do polfinału jest podobnie
    prawdopodobne jak to, ze przed mistrzostwami nasi piłkarze mieli awansować
    do polfinału?
    Hmm...

  • 4. Data: 2016-08-02 10:35:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Tym razem półfinał już nie wystarczy, nie wystarczy nawet
    >finał - musi być złoty medal. Ciekawe dlaczego - przecież

    A pamietasz do jakiego poziomu doszli na poprzednich mistrzostwach
    nasi pilkarze nozni i siatkowi ?

    >podobno po poprzedniej akcji promocyjnej tak bardzo
    >żałowali, że piłkarze nie awansowali do półfinału Euro
    >i nie będą mogli zrealizować swojej obietnicy, poza
    >tym byli tak świetnie ubezpieczeni na wypadek wtopy :)

    Ale zauwaz, ze nagrody pocieszenia wyplacili.

    Choc w sumie racja - jakby tak bardzo chcieli rozdawac, to by
    wystarczyl warunek, ze nasi siatkarze choc jeden punkt zdobeda :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-08-03 20:14:06
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Uwazasz, ze to ze siatkarze awansja do polfinału jest podobnie
    > prawdopodobne jak to, ze przed mistrzostwami nasi piłkarze mieli awansować

    Cóż, 4 lata temu w Londynie nasi siatkarze też nie wyszli
    poza ćwierćfinał. W każdym razie podtrzymuję tezę, że obostrzenie
    warunków nowej promocji dla fanów siatkówki wynika bezpośrednio
    z otarcia się piłkarzy o półfinał Euro. Wiadomo, że rzecznik
    Media Markt bredzi mówiąc o jakimś ubezpieczeniu
    na wypadek "przegranej" Media Markt - żadnego ubezpieczenia
    nie było, bo nikt nie brał pod uwagę, że będzie potrzebne.
    Wszyscy zakładali, że zgodnie z tradycją odpadniemy w fazie
    grupowej, a nasz awans do półfinału był czymś tak nierealnym,
    że można było obiecać klientom wszystko i spać spokojnie
    z przeświadczeniem, że niczym to nie grozi. Jestem pewien,
    że gdyby nie nauczka, którą dostali, siatkarzom wystarczyłby
    maksymalnie finał, a nie samo pierwsze miejsce. Uzbrójcie
    się w cierpliwość i poczekajcie dwa lata - jeśli awansujemy
    na mundial, Media Markt też będzie zwracać już tylko
    pod warunkiem zdobycia przez nas tytułu mistrzów świata
    (chyba że doigrają się już w Rio, czego im mocno życzę - wtedy
    będzie to ostatnia tego typu promocja).

  • 6. Data: 2016-08-03 21:21:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Cóż, 4 lata temu w Londynie nasi siatkarze też nie wyszli
    >poza ćwierćfinał.

    A jesli pamietasz, to 2 lata temu zostalismy mistrzami swiata.

> [...]
    >Wszyscy zakładali, że zgodnie z tradycją odpadniemy w fazie
    >grupowej, a nasz awans do półfinału był czymś tak nierealnym,

    Tym razem jednak zloto wydaje sie bardziej realne niz wyjscie z grupy
    kopanej :-)

> [...]
    >że gdyby nie nauczka, którą dostali, siatkarzom wystarczyłby
    >maksymalnie finał, a nie samo pierwsze miejsce.

    Hm ... czyli zloto uwazasz za absolutnie nierealne ?
    Bo co to za roznica dla MM czy wyplaci za dojscie do finalu, czy za
    zloto ?
    Ryzyko finansowe to samo - tzn kwota mozliwa do straty.
    Pr-stwo oczywiscie znacznie mniejsze ... co moze wplywac na kwote
    ubezpieczenia.

    Raczej bym pomyslal, ze:
    -to sie moze rodakom wydawac bardziej realne, wiec zechca skorzystac z
    promocji, szczegolnie, ze sie zrobil szum o poprzedniej,
    -zarejestruja paragony itp...

> [...]
    >pod warunkiem zdobycia przez nas tytułu mistrzów świata
    >(chyba że doigrają się już w Rio, czego im mocno życzę - wtedy

    Ostatnio to byly bodajze 3 dni objete promocja - to nie sa kwoty od
    ktorych MM zbankrutuje, a zobacz ile reklamy.

    Wypchna jakies starocie i wyczyszcza magazyny w martwym sezonie, i to
    po wysokiej cenie :-)

    J.