  • 1. Data: 2005-07-19 18:57:38
    Temat: Media Markt - DLA IDIOTÓW
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Witam!

    Po ponad 6 tygodniach walki z serwisem gwarancyjnym jestem znów szczęśliwym
    posiadaczem nagrywarki DVD :)))))
    Nagrywarkę firmy Lite-On zakupiłem w Media Markt Częstochowa ul.
    Kisielewskiego 8/16
    Jednak po półtorej roku użytkowania padła, pomimo, że nie była zbyt mocno
    eksploatowana.
    Oddałem ją do serwisu wraz z wszystkimi akcesoriami tj. opakowaniem,
    oprogramowaniem. Po 3 tygodniach otrzymałem sam napęd w woreczku foliowym.
    Do tego był to napęd podmieniony na inny stary - potraktowano to jako
    naprawa. Niestety bez pozostałych akcesoriów, które oddałem do serwisu wraz
    z napędem. Powiedziano mi, że to są normalne praktyki autoryzowanego serwisu
    Liteon-On firmy A.B. S.A. we Wrocławiu.
    Nie przyjąłem tego napędu i kazałem sobie oddać napęd nowy wraz z takimi
    samymi akcesoriami lub zwrócić gotówkę. Po kolejnych 2 tygodniach
    olewatorskich ze strony MM napisałem pismo o zwrot pieniędzy. Niestety tym
    razem to ja dałem "ciała", ponieważ powołałem się na "niezgodność towaru z
    umową", a powinienem powołać się na "rękojmię" jako firma. Po półtorej
    tygodnia otrzymałem pismo, że mogę odebrać sprzęt kompletny i teraz UWAGA!!!
    :
    - otrzymałem napęd ten sam co po niby naprawie czyli stary i być może
    używany
    - opakowanie od innego typu napędu wygrzebane gdzieś ze śmieci, ponieważ
    lekko podniszczone
    - pozostałe akcesoria
    - nową gwarancję na 2 lata
    Ale żeby było jeszcze zabawniej to w napędzie została jakby celowo
    uszkodzona plomba gwarancyjna - delikatnie przecięta. Nie była ona urwana,
    ponieważ byłaby w tym miejscu lekko postrzępiona.

    W imieniu MM Kierownik Działu Obsługi Klienta, Pan Paweł Feret napisał
    mi w piśmie, że moja reklamacja zostaje oddalona. Miał do tego podstawy
    prawne, ale czy aby postąpił słusznie i rozsądnie ? Autoryzowany serwis
    firmy Lite-On, firma A.B. S.A. ul. Kościerzyńska 32 we Wrocławiu także umył
    ręce stwierdzając, że "reklamacja została rozliczona poprawnie". Kto był
    winien braku opakowania i akcesoriów oraz ? - tego się nie dowiem.

    Pozostaje niezadowolenie i niesmak oraz wielkie przekonanie, że zakupów nie
    powinno się robić w takich "wszawych" marketach jakim jest Media Markt.,
    które traktują klientów jak "IDIOTÓW", a sami zatrudniają "KRETYNÓW".

    ILU LUDZI DAJE SIĘ ROBIĆ W "KONIA" TAKIM FIRMOM ?
    Ilu odebrałoby sprzęt niekompletny, nie zwracając uwagi na fakt, że zostało
    oszukanym i okradzionym ?

    Tak więc, UWAŻAJCIE i STRZEŻCIE się firm: Media Markt oraz A.B. S.A. z
    Wrocławia.

    Jacek "Plumpi"