eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMedia Markt - DLA IDIOTÓW › Media Markt - DLA IDIOTÓW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Media Markt - DLA IDIOTÓW
    Date: Tue, 19 Jul 2005 20:57:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <dbjif8$ptp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.80.133
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121799464 26553 212.244.80.133 (19 Jul 2005 18:57:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2005 18:57:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:313673
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Po ponad 6 tygodniach walki z serwisem gwarancyjnym jestem znów szczęśliwym
    posiadaczem nagrywarki DVD :)))))
    Nagrywarkę firmy Lite-On zakupiłem w Media Markt Częstochowa ul.
    Kisielewskiego 8/16
    Jednak po półtorej roku użytkowania padła, pomimo, że nie była zbyt mocno
    eksploatowana.
    Oddałem ją do serwisu wraz z wszystkimi akcesoriami tj. opakowaniem,
    oprogramowaniem. Po 3 tygodniach otrzymałem sam napęd w woreczku foliowym.
    Do tego był to napęd podmieniony na inny stary - potraktowano to jako
    naprawa. Niestety bez pozostałych akcesoriów, które oddałem do serwisu wraz
    z napędem. Powiedziano mi, że to są normalne praktyki autoryzowanego serwisu
    Liteon-On firmy A.B. S.A. we Wrocławiu.
    Nie przyjąłem tego napędu i kazałem sobie oddać napęd nowy wraz z takimi
    samymi akcesoriami lub zwrócić gotówkę. Po kolejnych 2 tygodniach
    olewatorskich ze strony MM napisałem pismo o zwrot pieniędzy. Niestety tym
    razem to ja dałem "ciała", ponieważ powołałem się na "niezgodność towaru z
    umową", a powinienem powołać się na "rękojmię" jako firma. Po półtorej
    tygodnia otrzymałem pismo, że mogę odebrać sprzęt kompletny i teraz UWAGA!!!
    :
    - otrzymałem napęd ten sam co po niby naprawie czyli stary i być może
    używany
    - opakowanie od innego typu napędu wygrzebane gdzieś ze śmieci, ponieważ
    lekko podniszczone
    - pozostałe akcesoria
    - nową gwarancję na 2 lata
    Ale żeby było jeszcze zabawniej to w napędzie została jakby celowo
    uszkodzona plomba gwarancyjna - delikatnie przecięta. Nie była ona urwana,
    ponieważ byłaby w tym miejscu lekko postrzępiona.

    W imieniu MM Kierownik Działu Obsługi Klienta, Pan Paweł Feret napisał
    mi w piśmie, że moja reklamacja zostaje oddalona. Miał do tego podstawy
    prawne, ale czy aby postąpił słusznie i rozsądnie ? Autoryzowany serwis
    firmy Lite-On, firma A.B. S.A. ul. Kościerzyńska 32 we Wrocławiu także umył
    ręce stwierdzając, że "reklamacja została rozliczona poprawnie". Kto był
    winien braku opakowania i akcesoriów oraz ? - tego się nie dowiem.

    Pozostaje niezadowolenie i niesmak oraz wielkie przekonanie, że zakupów nie
    powinno się robić w takich "wszawych" marketach jakim jest Media Markt.,
    które traktują klientów jak "IDIOTÓW", a sami zatrudniają "KRETYNÓW".

    ILU LUDZI DAJE SIĘ ROBIĆ W "KONIA" TAKIM FIRMOM ?
    Ilu odebrałoby sprzęt niekompletny, nie zwracając uwagi na fakt, że zostało
    oszukanym i okradzionym ?

    Tak więc, UWAŻAJCIE i STRZEŻCIE się firm: Media Markt oraz A.B. S.A. z
    Wrocławia.

    Jacek "Plumpi"




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1