  • 81. Data: 2007-12-06 08:42:17
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 23:39
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj79ab$lrp$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > apteki po lekarstwa, przesiedzi co drugą noc, jak będzie gorączkowało,
    > uszyje co drugi kostium na bal w przedszkolu, pomoże się nauczyć co
    > drugiego wierszyka, pobiega po mieście w poszukiwaniu co drugiej kurtki,
    > co drugiej pary butów, odprowadzi na co drugie urodziny do koleżanki, aha
    > - pomoże jeszcze kupić co drugi prezent, pójdzie na co drugie zebranie
    > rodziców, zaprowadzi do fryzjera, co drugi wieczór poczyta bajkę, co drugi
    > ranek odprowadzi do przedszkola, co drugi raz oczyści buciki z psiego
    > gówienka... mam wyliczać dalej, czy wystarczy?

    Najpierw sąd musi się zgodzić. Bo jak znam życie, to gość jeszcze zakaz
    zbliżania się do dzieciaka dostanie.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 82. Data: 2007-12-06 08:47:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 21:30
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj71ok$ouh$1@achot.icm.edu.pl>):

    > spales czy nie rozumiesz tego co czytasz, ona nie jest samotna, w dodatku
    > 1300 w takiej np warszawie, to ledwo starcza na samodzielne mieszkanie,
    > nie mowiac juz o jedzeniu, ubraniu itd itp

    Obowiązku mieszkania w warszawie nie ma.. Ja wiem, że niektórzy warszawiacy
    nie wierzą w istnienie życia poza rogatkami, ale ono tam jest.... Wychyl
    głowę i zobacz...

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 83. Data: 2007-12-06 08:48:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 12:06
    (autor Madzia
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj60od$4o2$1@inews.gazeta.pl>):

    > Luksus to będzie mial mój mąż: zostanie mu na życie ok 3000zł i świety
    > spokój. A mnie pozostanie dziecko, którego utzrymanie jest niestety wyższe
    > niż dorosłego

    Zaproponuj mu, żeby on przejął opiekę nad dzieckiem i wtedy Ty będziesz
    miała święty spokój.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 84. Data: 2007-12-06 08:51:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 12:22
    (autor Madzia
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj61l7$83a$1@inews.gazeta.pl>):

    > Człowieku! Chyba nie masz pojęcia o życiu. Wynajęcie sensownego mieszkania
    > za 500 zł??? Z opłatami?

    Oczywiście. Ja mam czynsz 250zł. Wody zużywam dużo, więc mam 200zł na wodę,
    ale to da się ograniczyć. Do tego około 50zł na prąd. Gazu mam z 20zł na
    kwartał to nie ma o czym rozmawiać. Telefonu, kablówki i internetu nie ma
    obowiązku mieć.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 85. Data: 2007-12-06 08:52:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 18:36:10 +0100, pamana napisał(a):

    > a tu cie zadziwie bo zeby zajac 5 letnie diecko nie wystarcza stare
    > gazety i garnki jak dla roczniaka i jest to nadal praca ,dzieci sie
    > wychowuje do 10=13 r.z pozniej tylko hoduje .

    Praca? Traktujesz wychowanie dzieci jako pracę za którą należy płacić?
    Aż sprawdziłem w encyklopedii czy dobrze zrozumiałem to słowo ;-)
    Zaś co do zajęć domowych to podtrzymuję swoje zdanie. Wprawdzie
    kobiety potrafią kilka godzin dziennie spędzić przy obowiązkach
    domowych, ale głównie wynika to z braku organizacji pracy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 86. Data: 2007-12-06 08:52:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 12:29
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj6235$13g6$1@opal.icpnet.pl>):

    > Powtarzam: na zadupiu (=w mieście do 200 tys. mieszkańców) mieszkanie,
    > jak się pochodzi i dobrze poszuka, można znaleźć za 500 zł z opłatami
    > włącznie. Dzisiaj.

    I to nawet luksusowe. Szwagier tak wynajmował cały dół domku na wsi z
    ogrodem.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 87. Data: 2007-12-06 08:55:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 07:41
    (autor Viking
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj85fl$1pcl$1@news2.ipartners.pl>):

    > tylko do GODNEGO ZYCIA braknie jej 1000zl...

    Się ta godność coś ostatnio siakoś zmieniła... Bo ja znam takich, co za
    1000zł żyją w 3 osoby albo i w 4 i żyją. I wcale nie tak niegodnie chyba,
    bo zdrowe byczki i do roboty by się wziąć mogli bez problemu, a i tak wolą
    se siąść na placu i piwo żłopać.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 88. Data: 2007-12-06 08:56:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A alimenty nalicza się od tego co jest, czy od tego co może być?

    to i tak nie ma znaczenia, ustosunkowalem sie glownie do wysokosci jej
    zadan.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 89. Data: 2007-12-06 08:57:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 16:24
    (autor Jolanta Pers
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj6frl$6u2$1@inews.gazeta.pl>):

    > Łał, a gdzie można kupic ubrania za 50 zł sztuka? (Pomijając t-shirty z
    > przeceny).

    Jak ty kupujesz podkoszulki po 50zł i to z przeceny to może nie chodź do
    sklepów dla bogaczy? bo podkoszulka na targu kosztuje z 7zł. I to taka
    lepsza. Bo całkiem cieńkie to są i po 3zł.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 90. Data: 2007-12-06 08:58:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj86bg$3p8$1@inews.gazeta.pl...

    > mozna mu zabrac i 60% nie widze problemu, 1500 na dziecko 1500 na nia,
    > tylko orzeczenie o winie musi wywalczyc

    o ile jest z jego winy bo jak nie to kwota ktorej sie domaga to zart.
    Tylko jescze powiedz mi jakie uosraiwldiwione potrzeeby dziecko ma w tym
    wieku ktore to wynosza 1500 (dziecko nie ma utrzymywac tylko maz)