    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Fri, 07 Dec 2007 16:48:36 +0100

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbdcu$a1d$1@inews.gazeta.pl...

    > przeczytaj co sam napisales

    ale nie tyle zeby calosc $ wykladal ojciec, a matka nie miala ani chwili
    na dodatkowe zajecie. Wiem ile pracy i potrafie to ocenic.

    Moim zdaniem powinno byc tak, im mlodsze dziecko tym wieksza czes cplaci
    ojciec (na poczatku calosc ), im starsze tym mniejsza, oczywiscie nie
    oznacza to ze dziecko mniej potrzebuje tylko ze kobieta powinna tez sie
    dokladac (dorabiac) az dziecko by bylo w taim wieku ze by chodzilo do
    przedszkola, szkoly i wtedy koszty rownomiernie rozlozone. Bo kobieta
    miala by na tyle czasu by moc normalnie pracowac (i tu powinna byc
    stosowana zasada taka jak w przypadku ojcow, nie czy ma prace tylko jaka
    praca powinien miec).

    Jezeli kobieta nie ma nic przeciw opiece lub dazy do niej to niech nie
    robi z siebie meczennicy i nie mowi pozniej jak jej ciezko, bo to jej
    wlasny wybor. Dziecko w wieku szkolnym czy licealnym nie wymaga juz
    takiej opieki co male dziecko.

    Z tego tez powodu nie widze podstaw by rozkladac to w pozniejszym
    okresie tych kosztow nierownomiernie.

    Jezeli oboje ne chca opieki i ktora ze stron zostanie przymuszona
    wowczas mozna pomyslec o ierownomiernym rozlozeniu kosztow w celu
    rekompensaty tej osobie ktora wziela dziecko.

    P.
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:
    http://polskasolidarna.pl/viewtopic.php?p=37#37 ???