  • 371. Data: 2007-12-07 12:52:15
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Herald napisał(a):

    > Po pierwsze - na szczęście ci to nie grozi :)
    > Po drugie - ślubu się nie bierze - tylko zawiera (składa).

    > A skąd masz "żonę"?
    > Do czasu dopóki nie zawrzecie ślubu (oby to nie nastąpiło!) - to nie jest
    > żona.

    generalnie to na posty takiego cwoka jak ty odpowiadac nie bede wiec
    sobie daruj pisanie do mnie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 372. Data: 2007-12-07 12:55:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > No i co - dzieci w wieku przedszkolnym Twoim zdaniem zawieszają na noc
    > choroby na przykład? A od rana - abarot.

    kuzwa, o jakiej my chorobie piszemy? Na co te dziecko cierpii, zadnego
    konkretu nikt nie podal, jakimi lekami sie je leczy za ile o jakich
    porach, we wrozkartswo sie nie bawmy. A co do przedszkola chodzi o to ze
    - dziecko w wieku przedszkolnym nie budzi sie co gdzine z placzem wiec
    nie wmowisz mi opioeki 24 na dobe nonstop (nie choruje nosnstop)
    -dziecko w wieku przedszkolnym moze spedzic wiele godzin w trakcie dnia
    w przedszkolu co daje ogromnie duzo czasu na prace.

    P.

  • 373. Data: 2007-12-07 13:03:49
    Od: truskawa <p...@v...pl>

    On 7 Gru, 13:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Lenistwo.

    i brak kwalifikacji
    Truskawa

  • 374. Data: 2007-12-07 13:06:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 12:34:38 +0100, Herald napisał(a):

    > Skąd masz 2m2 mieszkanie/pokój?
    > Lubisz mieszkać w chlewie?

    Niestety tylko 48m2. Wiele rzeczy można sprzątać na bieżąco - przetarcie
    stołu po posiłku zajmuje minutkę. Dzięki matom obrus brudzi się rzadziej.
    Podłogę zmywa się łatwiej jeśli się ją wcześniej odkurzy (mam parkiet,
    mało dywaników - sprząta się migiem). Pilnowanie wanny żeby nie zarosła
    brudem pozwala zaoszczędzić czasochłonnego szorowania (parę zł więcej
    na dobre środki czystości ułatwia pracę jeszcze bardziej). Pewnych rzeczy
    nie do doliczam do tego "1 godzinnego-sprzątania" bo dla mnie to oczywiste
    że po posiłku od razu zmywam, a po prysznicu płuczę wannę i wycieram
    rozchlapaną wodę - to część tych czynności, a nie sprzątanie.
    Poza tym jestem fotoamatorem zajmującym się klasyczną fotografią
    czarno-białą - a to hobby które wymaga sporej czystości w domu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 375. Data: 2007-12-07 13:07:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > No, skubane, potrafi. Moje bezczelnie roku jednego wyrosło z centymetr
    > za duzych sandałków w dwa tygodnie. 7 dych poszło się paść.

    ile metrow ma obecnie, czy moze wreszzcie dojdziemy do tego ze jak
    urosnie metr w ciagu roku to w dalszych laatch nie bedzie tak rosnac i
    odpada potrzeba tak czestego zmieniania ubran typu kurtka, spodnie itp ?

    > Na pewno to Kopernik, ta kobieta, nie żyje.;-P
    > My (czyli kto?) po prostu wiemy, jak w praktyce wygląda zaopatrywanie
    > dziecka. Czasem kilka miesięcy nie kupisz nic, a czasem masz nawał
    > zakupów. i do tego gówniarz potrafi zachorować bez ustalania
    > harmonogramu wydatków!

    ooo widze ze doochodzimy wkoncu do czegos, to wlasnie wtedy gdy prez
    kilka miesiecy nie kupujecie nic odkladacie to po to azeby bylo na inne
    miesiace a nie przefiutacie wszystko a pozniej rozpacz bo nie ma za co
    spodni czy ksiazek kupic. Nalezy rowenomiernie rozlozyc te czesc
    alimentow ktora jest przeznazcona na tego typu potrzeby. Sprawa
    wyjasniona jak dla nie eot

    P.

  • 376. Data: 2007-12-07 13:09:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    truskawa napisał(a):

    > i brak kwalifikacji

    na czym maja polegac te kwalifikacje? bo moje ograniczyly sie do
    poczytania na ten tematw sieci i zakupu 2,3 ksiazek.

    P.

  • 377. Data: 2007-12-07 13:12:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > To się zawiść nazywa.

    dokldanie i to wlasnie tak wychwalaja Panie w tym watku

    >Co Cie obchodzi, że ktos ma - z twojego zabrał?

    otoz to, przykladzik ma 250 tys, Agnieszka mnie obrzuca blotem bo nie
    chce regularnie dawac 50 tys.

    > Jak będzie zabierał z Twojego - to walcz, masz do tego prawo.

    otoz to

  • 378. Data: 2007-12-07 13:13:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A gdyby ów facet zmarł? Albo postanowił zostać hippisem i rzucił
    > robotę?

    Gdyby zmarł, zostawia spadek i rentę na dziecko. Gdyby został hippisem
    bez roboty, miałby zasądzone alimenty.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 379. Data: 2007-12-07 13:13:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Jak nie chce dawać po dobroci, to sie iodzie do sadu i komornika -
    > proste jak konstrukcja cepa.

    jezlei chodzi o usprawiedliwione koszty , zgadzam sie, mowimy o
    absurdalnych zadaniach

    > To grupa prawna, nie moralnościowa.

    nie do mnie ta uwaga

    > I co, dowiedziałeś się?

    tak

  • 380. Data: 2007-12-07 13:14:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Samo życie w twoim przypadku wygląda tak, że zwyczajnie boisz się
    > pracy i odpowiedzialności.

    Kula Ci się zakurzyła.
    --
    pozdrawiam