  • 21. Data: 2005-04-12 21:00:17
    Temat: [UZUPELNIENIE] Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    AngelSky napisał(a):
> [...]
    > telefoniczna z nim przeprowadzona w ktorej go podpuscilam i jest glosno
    > i wyraznie powiedziane przeze mnie ze to samochod od moich czlonkow
    > rodziny a nie jego co maz potwierdza w rozmowie i przyznaje racje! Czy
    > to moze byc dowod jakikolwiek na moja wiarygodnosc ? Czy jak zabiore
    > samochod (pozycze jak to czesto robie ) i nie oddam czy moze mnie
    > zaskarzyc o kradziesz? i czy moge sie do dowodu rejestracyjnego wspisac
    > bez jego zezwolenia? Bede chciala go sprzedac, a wiem, ze on mi teraz
    > wszystko juz utrudnia wiec nie mam co na niego liczyc! CO ROBIC? JAK

    Sprecyzowanie:
    1/ na samochód dziadkowie dali *mi* pieniądze jak byłam jeszcze
    panienką, który zakupiłam po ślubie
    2/ pieniadze ktore pozyczyl moj maz od dziadkow nie byly przeznaczone na
    kupno samochodu jak niektorzy mysla, ale w innej *jego* prywatnej
    sprawie (tez ich nie chce oddac)
    za niescislosci przepraszam,
    AS

  • 22. Data: 2005-04-14 12:25:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Kiedy wyszlam za maz kupilam samochod na ktory dali mi dziadkowie
    > pieniadze! Jako ze nie mialam prawo jazdy moja babcia postanowila zeby
    > byl na razie zarejestrowany na meza.

    a od kiedy trzeba miec prawo jazdy by posiadac samochod ??
    cos krecisz ;)